сряда, 15 декември 2010 г.

826. /проза/ ПИСМА МЕЖДУ МЕН И КАТЯ СКАЙ /12 и 13-ти декември/




Насред снежната зима получих две слънчеви писма от Катя К., която ще наричам Катя Скай. Нирвана ми внуши новото ù име, а нумерологията го потвърди като най-правилно избраното. Нали знаете, че с математическите факти не бива да се спори? А те твърдят, че излъчването на този псевдоним е в идеална хармония със самата Катя, чийто словесен автопортрет е доста красноречив. И така: КАТЯ= 61=ЛЮБОВ=ИЕШУА /Иешуа е името на Христос-от там: БОГ Е ЛЮБОВ/.
СКАЙ= 40= СИЛА /истинското име на Бог/ 40=МАРИ.
КАТЯ СКАЙ=61+40= ЛЮБОВ+СИЛА= ИЕШУА+СИЛА=101

СТО/52/ И/9/ ЕДНО/40/ = 52+9+40=61+40= КАТЯ СКАЙ.
Мила, Катя!
Сега ясно ли ти е защо те помолих да публикувам писмото ти? За да разберат хората, прочели блога ми,
ЧЕ СЛУЧАЙНОСТИ НЯМА!
И ЧЕ ИЗВИСЕНИТЕ СЪЩЕСТВА ПРИТЕЖАВАТ МОЩЕН МАГНЕТИЗЪМ,
КОЙТО РАНО ИЛИ КЪСНО КРЪСТОСВА ПЪТИЩАТА ИМ.
ЩОМ ДОБРОДЕТЕЛНИТЕ ХОРА СЕ СРЕЩНАТ / НА КАКВОТО И ДА Е НИВО/, ДУХОВНОТО ИМ РАЗВИТИЕ РЯЗКО СЕ УСТРЕМЯВА НАГОРЕ.
И КАТО СЕ ЗНАЕ, ЧЕ ИСТИНАТА Е ВСЕСИЛНА, ЧЕ ТЯ Е КЛЮЧ КЪМ СПЯЩОТО ПОДСЪЗНАНИЕ, Е ВАЖНО, КАТЕ, ДА РАЗКАЖЕМ НА ХОРАТА ЗА НАШИТЕ ДВЕ ИНТЕРНЕТ-СРЕЩИ / ПИСМА/.
ИСТИНАТА ЩЕ ПРОБУДИ ПОДСЪЗНАНИЕТО НА ЧИТАТЕЛИТЕ, ЩЕ ГИ НАПРАВИ СИЛНИ, ЩЕ ГИ НАКАРА ДА ВЯРВАТ ВЪВ ВЪТРЕШНИЯ СИ ГЛАС, КОЙТО ЕДИНСТВЕНО МОЖЕ ДА ДАДЕ ОТГОВОР НА ВАЖНИТЕ ЗА ТЯХ, КАРМИЧНО ЗАПЛЕТЕНИ ВЪПРОСИ.

Х Х Х


КАТЯ СКАЙ МИ ПИСА НА 12.12.2010г. БЕШЕ НЕДЕЛЯ. ПРОЧЕТОХ ИМЕЙЛА Ѝ КЪСНО ВЕЧЕРТА.

Същата сутрин най-неочаквано реших да звънна на дългогодишната ми приятелка Катя Ботева, с която се виждаме веднъж в годината. Кръстница съм на дъщеря ù Бистра, но тъй като двете живеят чак на другия край на София, рядко се срещаме.
Питам се - защо реших точно в този неделен ден да им гостувам? Може би пробуденото подсъзнание на някоя нова, неизвестна за мен Катя, ми е внушило желание за тази среща? Не знам дали ви е известно, но всички хора, имащи еднакви имена, са като скачени енергийни съдове. Подадеш ли жива вода на един от тях, подал си и на останалите от веригата. Само едно ще ви кажа - В ОНЯ СТРАНЕН ДЕКЕМВРИЙСКИ НЕДЕЛЕН ДЕН ЧУВСТВАХ, КАК ПО ВРЕМЕ НА ДЪЛГИТЕ НИ РАЗГОВОРИ С КАТЕТО И С БИСТРА, СЕ ОСЪЩЕСТВЯВАШЕ ОГРОМЕН ЕНЕРГООБМЕН!

И така, в моята нет-поща вечерта ме очакваше кратко, но силно емоционално писмо, което толкова ме впечатли с позитивния си заряд, че веднага написах отговора. Няколко думи ще кажа за цифрата на въпросната дата -12.12.2030.

12+12+20+10=54=САРРА=ОГНЕНА=ШАМАН
Сарра е жената на нашия библейски прародител Авраам. Тя му е дала син във време, когато за жената е невъзможно вече да ражда. Но става чудо и... / виж в Библията и в интернет/.
Лошото излъчване на 54 е: 54=САТАНА=Бе Се Пе= ГОДЗИЛА.
Имена с цифра 54 са: Атанас, Милен, Марин, Динко, Адолф/Хитлер/, Браун /Ева/, АКУЍЛА /в Италия, земетръс с много жертви на 6.04.2009г./.

ПЪРВОТО ПИСМО НА КАТЯ СКАЙ ДО МАРИ ХИГЕЛС:
------------------------------------------------------------
Здравей, Мари!
Прекрасен блог! "Прочетох себе си"! Почувствах необходимост да те поздравя:
"МЕНЕ МЕ ПРЕДПАЗВА ОГНЕН ЩИТ!
АЗ СЪМ ОБИЧ, СПУСНАТА ОТГОРЕ!
АЗ СЪМ ВЕЧНА - ВЕЧНА КАТО МИТ!"
/стр.95 в блога - бел.на Мари/
Щастлива съм, че те открих, откривайки те "случайно" чрез близък до мен човек!

Чакам с нетърпение следващите ти творчески прозрения - истинска наслада за мен!
Желая ти много светлина!
Катя.

х х х


ЕТО И ВТОРОТО ПИСМО НА КАТЯ СКАЙ:

--------------------------------------

13.12.2010, понеделник.
Здравей, Мари!

Радвам се, че ми отговори и, че си усетила емоцията. Да - докато ти пишех, в мен имаше особено чувство "без причина"! Бих искала да поясня някои неща . Зная, разбира се, че /моето писмо/не е случайно. Още повече, че аз чета в нета само информация, необходима ми в работата. Във форуми и блогове почти не влизам, а да пиша в тях- не се е случвало!
Теб те изчетох на един дъх и ти писах веднага, спонтанно, защото усетих непреодолима сила да го направя. Отдавна забелязвам "табелките" /в смисъл - знаците на съдбата, които маркират пътя ни, за да виждаме, че се движим в правилната посока. - бел.на Мари/ и живея според предписанията на Бог, на Вселената, или без значение какво име ще бъде употребено!
Радвам се, че ми препоръчваш точно страница 159-Б - първото нещо, което прочетох беше тя - чукнах интуитивно точно на нея! След което вече бях наясно "коя си" и останалото го минах по диагонал, с изключение на прекрасната поезия. Особено попадение за мен е мантрата 95 /стр.95 - бел.на Мари/, която отговаря на рожденото ми число! Или, както ти казах, всичко е ясно за тези, които "знаят", или по-точно, си припомнят /става дума за подсъзнателните спомени - бел.на Мари/!

"Малкият принц"... - наскоро направихме едно интернет радио - това беше първият текст, който лично записах, озвучих на МРЗ и пуснахме, само поради любовта ми към него!
Вангелис е друга моя много стара любов. Фугите на Бах, Лунната соната, Моцарт и Вивалди са това, с което е пълен денят ми. А, когато трябва да се "събера" и "центрирам", викам "Болеро"!


/ вметвам: БЛАГОСЛОВЕНА ДА СИ, КАТЕ, ЧЕ ИМАШ ТОЛКОВА ИСКРЕН И ОБРАЗНО ИЗВАЯН ИЗКАЗ, КОЙТО Е БАЛСАМ ЗА ВЪТРЕШНИЯ МИР НА ЧИТАТЕЛЯ И ПРЕДСТАВЛЯВА НАЙ-СЪВЪРШЕНИЯТ ТИ ПОРТРЕТ! - Мари/

Описаното от теб в прозата 159-Б, по някаква причина, отдавна правя тайно. Но... доста дълго се съпротивлявах!


/вметвам: МИЛИЧКА, АЗ СЪЩО В НАЧАЛОТО ДЪЛГО СЕ СЪПРОТИВЛЯВАХ НА ЖЕЛАНИЕТО НА НИРВАНА, ДА МЕ НАПЪТСТВА! МОЯТ ВЪТРЕШЕН ГЛАС ТВЪРДЕШЕ, ЧЕ ЩЕ ДОЙДЕ ВРЕМЕ, КОГАТО ЩЕ ПРАВЯ ЧУДЕСА.
НЕ ИСКАХ ДА ПОВЯРВАМ, ЗАЩОТО МИ СЕ ВИЖДАШЕ СВРЪХ-НЕРЕАЛНО.
 - Мари/.

Може би това беше една от причините да изпитам "непонятното" чувство, четейки те. Почувствах се добре, като разбрах, че и друго същество е стигнало до същото като мен и върши нещо точно по този начин! Да, стана ми много леко! За което пак безкрайно ти благодаря!
Колкото до това, дали можеш да ме публикуваш - и да, и не! "Да", защото заставам винаги зад всяка своя дума. "Не" - по две причини. - Извън всяка проява на публичност съм, без значение защо. И на второ място - това, с което се занимавам, изисква от мен да съблюдавам определени правила. А аз съм отговорен човек и го правя.
Ако, обаче, решиш да ме публикуваш под някакъв псевдоним - добре. Ти го избери.
Ще бъда безкрайно щастлива, ако любовта и светлината, които влагам от цялата си душа във всяка дума, написана от мен някога на някого, стигнат до своето предназначение!
Зная, че много скоро пътищата ни ще се пресекат! Дори...те вече се пресякоха!

Остани с любовта!
Нека светлината е около и вътре в теб!

П.П.
Щях да забравя за още едно съвпадение - аз също живея в Редута!!!
И също една от професиите ми е педагог!!!
И нещата съвсем не стигат до тук...Ясно е, нали?

Катя.
-------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------

МИЛО КАТЕ,

На 13-ти декември, 1988 г./годината на Златния дракон /, докато бях в Москва, за да изследват енергийните ми способности, с мен се случи нещо удивително! По време на сеанс в квартирата, където живеех, тялото ми започна да се върти с огромна скорост като пумпал и да прави фантастично сложни движения. Присъстващите в стаята, а и аз самата бяхме втрещени, защото ясно се почувства, че чужда сила ме владее. Болната, около която се въртях, плачеше и се кръстеше - тя беше доцент, преподавател в Московския университет с повреден вестибуларен апарат /орган, отговарящ за равновесието/. Когато приключи този удивителен сеанс, жената вече можеше да върви в права посока, без да пада. След години Нирвана ми обясни, че на онзи 13-ти декември , СА СЕ СЛЯЛИ В ЕДНО моята аура и тази на Тим Скайлер, с когото във всеки наш минал живот сме били сродни души и винаги сме се откривали сред човешкото множество. Днес ни предстои също да се срещнем.

Вярвай ми, Кате - никак не е случайно, че точно на 13-ти декември получих такова, преливащо от искреност послание - твоето писмо! Благодаря ти!
И ти пожелавам най-важното - да останеш вярна на пролетните ветрове, както и на слънцето в себе си!
С обич - Мари!
13 декември, 2011.

Няма коментари:

Публикуване на коментар