вторник, 3 април 2012 г.

975. ДАРМА - ПОНЯТИЕ ОТ ЙОГА...


КАКВО Е ДАРМА?
КОГАТО В МОМЕНТИ НА ГОЛЯМ ПОЗОР /БЕЗЧЕСТИЕ/, ВИЕ СТЕ БЛАГОЧЕСТИВ, КОГАТО ПРИ НАЙ-ГОЛЯМА ПРОВОКАЦИЯ, ВИЕ СТЕ СПОКОЙНИ, ТИХИ, МИРНИ
И КОГАТО В НАЙ-ГОЛЯМА ЛУДОСТ НАОКОЛО, ВИЕ СТЕ МНОГО, МНОГО ЗДРАВОМИСЛЕЩИ, ТОВА Е ДАРМА.

ЙОГИ БАДЖАН


МАРИ ХИГЕЛС КОМЕНТИРА:
О, значи аз съм винаги в състояние на ДАРМА!...
Нищо не е в състояние да ме извади от моя мир, в който царуват добродетелите мъдрост, търпение, любов към ближния, благочестие и здравословно мислене...
По тази причина никога не избухвам - просто нямам нерви, защото стопявам негативните енергии, които постъпват в тялото ми чрез храната, както и чрез контактите ми със света около мен. Негативните частици в плътта правят хората нервни, лакоми, пълни с омраза, агресивни до лудост, болни, завистливи, алчни и пр. Когато човек е духовно извисен до най-високо ниво, той има достатъчно силен позитивен потенциал, за да разгражда отрицателните енергии, идващи в него отвън. Затова той се превръща в една уравновесена и добродетелна личност, която помага на света също да се извисява, като се прочиства от своите разрушителни излъчвания.

3.04.2012г.





Няма коментари:

Публикуване на коментар