понеделник, 2 юли 2012 г.

1015. ПОЗДРАВЛЕНИЯ ВЪВ ФЕЙСБУК ДО МЕН ЗА ДЖУЛАЙ МОРНИНГ - МОЯТ РОЖДЕН ДЕН...

ДЖУЛАЙ МОРНИНГ - 1.07.2012, НЕДЕЛЯ, В СОФИЯ - от Мари Хигелс
--------



ИЗБРАНИ ПОЗДРАВЛЕНИЯ ЗА ДНЕШНИЯ МИ РОЖДЕН ДЕН,
КОИТО МИ ИЗПРАТИХА МОИ ПРИЯТЕЛИ ОТ ФЕЙСБУК И
СПОНТАННИТЕ МИ ОТГОВОРИ:


ДЕСИ З.:

Мила Мари...
честит и специален е днешният ден за теб! Какво да ти пожелая,
освен
здраве, късмет и много нови висини, които да достигнеш!
Желая ти го от сърце!

Ти си уникален човек, с разнородни интереси и дарби,
целуната от Бога!

Пожелавам ти всичко онова, което сама посмееш да
пожелаеш за себе си
и нека Божията благословия те напътства
през всичките дни в годината.

Остани все така лъчезарна и с отворена душа към Хората!
Жива и здрава да си, честит да е рожденият ти ден!
Хубав празник, усмивки и наздраве за здраве!
Целувам те!

МАРИ ДО ДЕСИ:

Толкова красиво и заредено с огнени чувства послание послучай
рождения ми ден, ей Богу, все още не бях получавала.
Едно огромно БЛАГОДАРЯ, мила Деси! Ти си ВЛЮБЕНО В ЖИВОТА
И В ДОБРОТАТА СИЯНИЕ - убеждавам се винаги, когато се докосна
до душевния ти мир, разцъфнал от някой миг на специално
вдъхновение. Чувствам, че си искрена, че си обична, че си спонтанна
и че не хвърляш думите си на вятъра...Пък и още нещо ме порази -
твоите специални думи, които са заредени с невероятно силни лъчи,
първи се появиха на стената ми като ДУХОВЕН ДАР. Считам го
за ПОЗДРАВ, ИЗПРАТЕН МИ СВИШЕ, защото много силно
ме развълнува...

Пожелавам на теб и на цялото ти семейство преди всичко ЛЮБОВ,
защото там, където богинята на любовта АФРОДИТА изпраща
благословите си, там го има и ЗДРАВЕТО, И ЩАСТИЕТО,
И КЪСМЕТЪТ, И УСПЕХИТЕ ВЪВ ВСЯКА ЕДНА НАСОКА!
Целувам те, ангелско създание, приело земното име
ДЕСИСЛАВА неслучайно...

ДЕСИ:

Откраднах всичките ти пожелания, превърнах ги в моя реалност
и отново отпих от мъдростта ти!


МАРИ:

Небесна "кражба", направена от ангелско създание...Де всички кражби
да бяха такива!...Щастлива съм, че пиеш от извора на мъдрата Нирвана.
От него пия и аз, Деска! Целувки - с обич!


РОДЕНА СЪМ НА ДНЕШНИЯ ДЕН - 1-ВИ ЮЛИ И ЕТО КАКВО
ГОВОРЯТ
ЦИФРИТЕ ЗА НЕГО:

ПЪРВИ ЮЛИ = 122 = НЕБЕСНА ЛЮБОВ
А ДНЕШНАТА ДАТА 1.07.2012 = 1+07+20+12 = 40
40 = МАРИ = ЗДРАВЕ = СИЛА

-------
ОГНЕНИЯТ ИЗГРЕВ НА ПЪРВИ ЮЛИ В СОФИЯ, ЗАСНЕТ ОТ МЕН:

---------------

ДЕНИ:
Честит рожден ден, Мари!
Да си жива и здрава, и бъди себе си!
За мен е радост, че си мой приятел, макар и виртуален /за сега/!
http://www.youtube.com/watch?v=nRG8WhNMEzY

МАРИ:
Благодаря, скъпа Дени- поздравлението ти, дошло заедно точно с
това видео, много ме трогна и развълнува!...Не знам дали съм
ти го споменавала, но в моя профил съм публикувала своята
възхùта от "БОЛЕРО"- то на РАВЕЛ, което винаги ме е карало
да се чувствам като ФЕЯ, ЛЕТЯЩА СРЕД ПУЛСИРАЩИТЕ
ЗВЕЗДИ В КОСМИЧЕСКОТО ПРОСТРАНСТВО...
Само затварям очи и вече съм литнала към МЛЕЧНИЯ ПЪТ,
водена от този специален
испански ритъм...Ето - ти просто уцели
чувствата ми в десятката! Мисля, че любимото ми БОЛЕРО е един
достоен финал на празничната
еуфория на днешния ПЪРВИ ЮЛИ...
Да си призная, никога не бях
слушала страстния Равел тихичко в
3 часа след полунощ - много е
вълнуващо, неописуемо е...
Ето го, свърши. Жалко!...Като се съмне - пак...

Аз също съм радостна и благодарна на съдбата, че ни срещна.
За доброто приятелство няма значение дали е виртуално,
или е от друг вид. Важното е да бъде истинско и да ни носи взаимни
топли чувства и нови светове...Прекрасни сънища, мила!...

-------
ВЕРОНИКА:

Честит рожден ден! Поздрав за теб, мила ми Мари!
Танцувай, мила и днес, и утре, и...завинаги!...

КЛИКНЍ ВЪРХУ ЛИНКА ТУК:

МАРИ ДО РОНИ:
Благодаря, Ронка! Наздравееееее...Пия прекрасно и добре изстудено
бяло вино от Гърция...За теб и за всички приятели! Да сте винаги
ведри, доброжелателни, слънчево усмихнати, влюбени в живота
и волни като птици!...

-------
ГАЛЯ:
http://www.youtube.com/watch?v=XqS6hSivpmM

Честит рожден ден! Нека щастието да е винаги с теб, нека светлината,
която ни даряваш, озарява живота ти! Весел празник!

МАРИ:
Благодаря, Галче! Хубава песен ми изпращаш - и клипът, и той е
впечатляващ. Благодаря за милите пожелания, слънчево момиче!
Пожелавам ти сини хоризонти в живота, блеснали от щастие,
които те подканват с любов да разтвориш крилата на душата си и
да полетиш към...себе си! Бъди обичана от света със силата
на истинската обич!
-------
ВАНГЕЛ:

Chestit rojden den. Da si jiva i zdrava i mnogo shtastliva :)))))))

МАРИ:

Благодаря, Ванги! Щастлива съм, че имам такъв прекрасен приятел
като теб! Благодаря на небето, че те има! Пожелавам ти да бъдеш
любимец на съдбата и да ти се случват само красиви,
носещи радост неща!
-------
ТЕОДОРА:

Истинска любов, мир и светлина! Честит рожден ден, мила приятелко!


МАРИ:

Теди...Онемях пред силата на тази картина!...Ето какво написах съвсем
спонтанно, като гледам изображенията тук...
МОЯТА ЛЮБОВ СМИРЕНО
В ХРАМА ТВОЙ НАВЕЛА Е ОЧИ...
И СИЯЕ ЦЯЛАТА ВСЕЛЕНА!...
ХЕНДЕЛ ВЪВ ДУШАТА МИ ЗВУЧИ!...

-------
ДИАНА ЛУНА:

ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!! КАК САМО СИЯЕ ТОЗИ МЕСЕЦ,
ОЗАРЕН ОТ СИЛАТА НА ТВОЯ БЛАГОСЛОВ!!!
СЛЪНЧЕВА МОЯ ПРИЯТЕЛКО, ДНЕС ИСКАМ ДА НАБЕРА ТОЛКОВА
МНОГО СЛЪНЦА И С ПОКЛОН ДА ТИ ГИ ПОДНЕСА! ПЕЯ ЗА ТЕБ
С НЕБЕСНИЯ РИТЪМ НА СВЯТАТА СИНЕВА, ЧУВСТВАЙКИ СЕ ПРЕРОДЕНА
ОТ ЛЮБОВТА!!! И СЪРДЕЧНО ТИ ЖЕЛАЯ БЕЗКРАЙНО ЗДРАВЕ,
ДЪЛГОЛЕТИЕ, НЕСТИХВАЩА ОБИЧ, ИЗВОРНА ДОБРИНА И
ОРЕОЛНА СВЕТЛИНА ВЪВ ВСИЧКО ТВОЕ!!
ПРЕГРЪЩАМ ТЕ И ЦЕЛУВАМ С ОБИЧ!
НАЗДРАВЕ И ЩАСТЛИВ ПРАЗНИК!...


МАРИ:
Силни чувства струят от думите ти, мила Ди! Много ме развълнуваха!
Замаяна съм...Ето :"ДНЕС ИСКАМ ДА НАБЕРА ТОЛКОВА МНОГО
СЛЪНЦА И С ПОКЛОН ДА ТИ ГИ ПОДНЕСА!"...
Аз пък ще пусна всички бели гълъби на своята необхватна обич и
ще литнат през божествената синева нагоре - право към букета
от слънца, Ди - ТВОЯ БУКЕТ! И гълъбите ще изпишат,
хванали крилете си:
СЛЪНЦЕТО И ЛЮБОВТА ВЪРВЯТ РЪКА ЗА РЪКА В ЖИВОТА!

Бъди и занапред извор на любов, Ди! Това е твоят път - друг няма!
------

ИЛИЯНА В.:
Честит рожден ден! Не изпускай изгрева!

http://www.youtube.com/watch?v=D_H3IR6XBRI&feature=related


МАРИ:

Благодаря, Илиянче!...Закъде съм без изгрева, миличка?...За никъде!...
Той също не ме изпуска - така ме е омаял и омагьосал,
че завинаги сме свързани...И се скъсваме двамата да раздаваме
ЖИВА ВОДА на хората...

-------

КРАСИМИРА НАЧЕВА:

Една свещичка повече гори!
Една искра в очите ти блести!
Не си с година остаряла,
ти само повече си помъдряла!
От сега и занапред -
здраве, щастие, късмет!
Дълго все така младей,
век живей!

МАРИ:

Оооо...милата ми Краси - поздрав, вдъхновен и озарен от лъчите
на поезията!!!...Благодаря, златна моя!...Ами червената роза и
надписът до нея?...Развълнувана съм...Трогната съм...Очарована съм...
Имам чувството, че съм се озовала пред небесен извор и ме обливат
златни струи...И съм истински щастлива. Защото усещам колко силно
е приятелството ни!

------
МАЯ ЛАЗАРОВА:

Честит рожден ден, мила Мари!
Желая ти в живота ти да има изобилие от здраве,
красота, спокойствие и благополучие!
Обичам те!



МАРИ:
Маичка, звездна моя приятелко!...Красотата, която ми изпращаш
и твоята искрена обич ми дават всичко онова, което ми пожелаваш...
Защото заревото на ИСТИНСКОТО ПРИЯТЕЛСТВО, каквото е нашето,
има чудотворна сила - и тя е насочена към двете ни.
Обичам те и аз, съкровище, изпратено ми от небето!
-----



В ОТГОВОР НА ТАЗИ СНИМКА,
НАЗДРАВИЦА С ЧАША, ПЪЛНА С МИЛИ ДУМИ НА ОБИЧ
ВДИГНАХА В МОЯ ЧЕСТ ПРИЯТЕЛКИТЕ МИ:

МАРИЯНА, ИЛИАНА Н.,
МАЯ Л., МАРГАРИТА В.,
ТЕОДОРА В. И АННА МАРИЯ ПЕТРОВА...
ОТГОВОРИХ ИМ С БЛАГОДАРНОСТ, ОЗАРЕНА ОТ ЛЪЧИ, ИЗВИРАЩИ
ОТ НАЙ-ДЪЛБОКИТЕ МИ ЧУВСТВА НА ОБИЧ И ПРИЗНАТЕЛНОСТ...

Ето някои от отговорите ми:
ДО ТЕДИ:
Тедииии...Радвам ти се като на озарено от красиви чувства небе!
Благодаря, че мислиш за мен в този толкова важен ден в живота ми!
Наздраве! Бъди щастлива и все така излъчваща благословени мисли!

ДО АННА МАРИЯ /Италия/:
Анна, мила - благодаря, че гласът на звездната ти същност прозвуча
в деня на моето ново раждане!... Какво не бих дала да стопя
дистанцията помежду ни! Защото те чувствам близка в света на
духовните измерения...Пожелавам ти всеки нов изгрев на дните
да ти носи божествени благослови!
-------
ТАТЯНА Г.:

Букет скромен ти подарявам и искрено ти пожелавам -
бъдеще, по-светло от слънцето,
щастливи мигове - повече от звездите
и любов - по-истинска от реалността!
Бъди щастлива, Мари! Честит рожден ден!

МАРИ:

ПРЕКРАСНО СИ ГО КАЗАЛА, МИЛА ТАНИЧКА :
"...искрено ти пожелавам - бъдеще, по-светло от слънцето ,
щастливи мигове, повече от звездите и любов,
по-истинска от реалността!..."


ОСВЕН ДА ТИ ОТГОВОРЯ С НАЙ-ТОПЛАТА СИ ПРЕГРЪДКА И
С ПОЖЕЛАНИЕ ДА ПОЛУЧИШ СТОКРАТНО ПОВЕЧЕ ОТ ОНОВА,
КОЕТО С ОБИЧ МИ ПОЖЕЛАВАШ...Бъди обичана от БОГ и от
неговите АНГЕЛИ на Земята, мила!
Те винаги ще се грижат за теб - убедена съм!

----------
ЕТО ГО ОТНОВО ИЗГРЕВА НА ПЪРВИ ЮЛИ В СОФИЯ:

ЧРЕЗ ТОВА МОЕ СТИХОТВОРЕНИЕ, НАПИСАНО РАНО ТАЗИ СУТРИН,
ВИ ЦЕЛУВАМ С БЛАГОДАРНОСТ ЗА ЧУДЕСНИТЕ
ВИ ПОЗДРАВЛЕНИЯ, СКЪПИ МОИ ПРИЯТЕЛИ!
ПОКОРНО БЛАГОДАРЯ!

ДА СИ РОДЕН НА ДЖУЛАЙ МОРНИНГ, Е БЛАГОДАТ!
----------------------------------------------------------------------
НА ПЪРВИ ЮЛИ СЪМ ЛЮБОВ НЕБЕСНА,
ОТКЛЮЧВАЩА ТЪРЖЕСТВЕНИ ПОРТАЛИ.
ДНЕС ИЗГРЕВА ПОСРЕЩАМ С ПОГЛЕД БЛЕСНАЛ,
А ТОЙ НЕ СПИРА С ПОГЛЕД ДА МЕ ГАЛИ...
НА ПЪРВИ ЮЛИ СЪМ МОРЕ ОГРЯНО
И ЧАЙКА СЪМ, ДОКОСНАЛА БЕЗКРАЯ.
ЗАКЪРМЕНА СЪС ЧУДОТВОРНА ПРАНА,
ОТ СИНЕВАТА СВОЙТА ОБИЧ ВАЯ.
НА ПЪРВИ ЮЛИ ВСИЧКО Е ПРЕКРАСНО...
ЦВЕТЯТА ИМАТ ЗЛАТНИ ОРЕОЛИ.
ЗОРАТА, РОЗОВЕЕЩА ОТ СТРАСТИ,
ПРЕВРЪЩА СЕ В КОПНЕЖ НА ВЯТЪР ВОЛЕН...
НА ПЪРВИ ЮЛИ СЪМ С ЛЪЧИ ОБВИТА!
НА ПЪРВИ ЮЛИ СВИШЕ ВИ ОБИЧАМ!
НА ПЪРВИ ЮЛИ ШЕПНАТ МИ ЗВЕЗДИТЕ,
ЧЕ СЪМ ДЕТЕ НА СЛЪНЧЕВИ ПОЛИЧБИ!

1.07.2012, 6Ч., НЕДЕЛЯ.


ПЪРВИ ЮЛИ = 122 = НЕБЕСНА ЛЮБОВ

1.07.2012 = 40 = МАРИ = ЗДРАВЕ = СИЛА
НЕДЕЛЯ =73 = ГОСПОД = ЙОСИФ
1.07.2012 + НЕДЕЛЯ = 113 = АГНЕЦ + ИСУС
113 = ГОСПОД + СИЛА
-----
НЕ СЛУЧАЙНО ДНЕШНИЯТ ДЕН СА НАРЕКЛИ
"ПРАЗНИК НА НАДЕЖДАТА И НА СВОБОДНИЯ ДУХ"...
И НИКАК НЕ Е СЛУЧАЙНО, ЧЕ ПРЕДИ НЯКОЛКО ГОДИНИ
БЪЛГАРСКИТЕ МЛАДЕЖИ ИЗБРАХА ТОЧНО ПЪРВИ ЮЛИ-
МОЯ РОЖДЕН ДЕН, ЗА ПРАЗНИК НА СВОБОДНИЯ ДУХ...
ТАЗИ НОЩ ЕДИН МЛАД ЧОВЕК КАЗА В ИНТЕРВЮ:
- ТОЗИ ИЗГРЕВ НИ ПРОЧИСТВА И НИ ЗАРЕЖДА
С ДУХОВНИ СИЛИ...
ОТ ГОДИНИ ГОВОРЯ СЪЩОТО НА МОЕТО
НАЙ-БЛИЗКО ОБКРЪЖЕНИЕ.
------------------------------


http://youtu.be/WPM4OgMr6Kk - ЗА ТЕБ,БЪЛГАРИО! /любимата ми песен/

----------
ТАНЯ:
И в този хубав юлски ден,
на този твой ден рожден
поклон огромен ти дарявам
и искрено те поздравявам!

МАРИ:
О, ОЩЕ ЕДИН БУКЕТ ОТ ТЕБ, ТАНИЧКА!!! И ТОЗИ ТВОЙ ПОДАРЪК
Е ПРЕКРАСЕН, ДОРИ ОЩЕ ПОВЕЧЕ, ЗАЩОТО ТУК
СИ НАПИСАЛА СПЕЦИАЛЕН СТИХ - ПОСЛАНИЕ, С КОЕТО
ДОКОСВАШ НАЙ-НЕЖНИТЕ СТРУНИ НА
СЪРЦЕТО МИ!
МНОГО СИЛНО МИ ПРОЗВУЧА,

ЗАЩОТО ЗНАМ, ЧЕ СТИХЧЕТО Е ТВОЯТА ДУШЕВНА ЛАСКА:
И в този хубав юлски ден,
на този твой ден рожден,
поклон огромен ти дарявам
и искрено те поздравявам !
------
МАРИЯ КАНАЗ.:

Честит рожден ден, мила Мари!
Най-искрено ти желая много здраве, да се чувстваш много обичана
и значима,да си заобиколена от добри приятели, които да те даряват
с много усмивки! Хубав празник!

МАРИ:

БЛАГОДАРЯ, МИМКА!...ДАААА...ЧУВСТВАМ СЕ ОБИЧАНА,
ЧУВСТВАМ СЕ ЗАОБИКОЛЕНА ОТ ПРИЯТЕЛИ-СИЯНИЯ...
В ЗАМЯНА - ТЕ ПОЛУЧАВАТ ЛЪЧИТЕ НА ВСЕЛЕНСКАТА ЛЮБОВ...
УБЕДЕНА СЪМ, ЧЕ ДНЕШНИЯТ ДЕН Е ПОРТАЛ КЪМ ТАЗИ
СВЕТЛИНА...
---------

СНЕЖАНА ИВ.:

Честит рожден ден, слънчева Мари!
Да си жива и здрава, и много щастие и любов ти желая.
Ти си един прекрасен човек и се радвам, че се познаваме:)))
Много светлина, красота и всичко най-прекрасно...
Весел празник! Поздрави и целувки, мила Мари и наздраве!


МАРИ:

БОЖЕ, СНЕЖИ!...КАКВА ПРЕКРАСНА КАРТИЧКА И ТО
СПЕЦИАЛНО ЗА МЕН!...НАИСТИНА СЪМ СМАЯНА ОТ
ТАЗИ КРАСОТА - ЧАЕНАТА РОЗА МЕ ГРАБНА...
ТЯ МЕ ОТНЕСЕ ПРИ СПОМЕНИТЕ В МОЕТО ДЕТСТВО -
ЗНАМ КОЛКО СИЛЕН Е АРОМАТЪТ Ѝ - С НЕГО СЪМ
ИЗРАСНАЛА...ТИ СИ АНГЕЛ, СНЕЖИ - ЗА ПОРЕДЕН
ПЪТ ГО ПОЧУВСТВАХ! БЛАГОДАРЯ ТИ, ЧЕ ТЕ ИМА,
ЧЕ ПРОБУДИ НАЙ-НЕЖНИТЕ МИ ЧУВСТВА,
БЛАГОДАРЕНИЕ НА ИСКРЕНОТО СИ!
---------

КРАСИ ВЛАДИМИРОВА:

Да е честит денят ти рожден,
моя слънчева приятелко Мари!
ОБИЧАМ ТЕ!...
И сякаш всички други думи са излишни...
Благодаря на Бог, че те има! Давам ти цялата си енергия днес...
На мен тя сякаш не ми е нужна, след като знам, че ще си добре...
Ти си прекрасен човек. Такива като теб осветяват пространството
край себе си...
ИМА МНОГО СВЕТЛИНА И ЦВЕТЯ В ТЕБ...
ЛЕТИ КАТО ПЕПЕРУДА ДНЕС И ДОКОСВАЙ СЪРЦАТА
НА ХОРАТА...
БОГ ДА БДИ НАД ТЕБ!!!
В сърцето си винаги ще се гордея, че те срещнах и те познавам,
скъпа фея на любовта!!! Погледни слънчевия лъч, който
минава през прозореца и те гали по лицето...Това съм аз!...
С много обич ти изпращам моите поздрави...И наздраве!



МАРИ:

МИЛИЧКА, БЛАГОДАРЯ ЗА ПРЕКРАСНИТЕ БЕЛИ РОЗИ, КАКТО
И ЗА ТОПЛИТЕ ЛЪЧИ, ОЗАРИЛИ ТВОЕТО МИЛО ПОСЛАНИЕ...
ТОВА Е ПЪРВИЯТ ПОЗДРАВ, ПРИДРУЖЕН С ЦВЕТЯ НА МОЯТА
ФЕЙСБУК-СТЕНА, ПОСЛУЧАЙ РОЖДЕНИЯ МИ ДЕН...

ПЪРВИ ЮЛИ=122 =НЕБЕСНА ЛЮБОВ...

НЕ Е СЛУЧАЙНО, ЧЕ ТОЧНО ТИ, ЗАЕДНО С ДЕСИ, КОЯТО СЪЩО
МНОГО ОБИЧАМ, ПОВЕЖДАТЕ ХОРОТО НА ДНЕШНИЯ МИ
СПЕЦИАЛЕН ПРАЗНИК...
ОТДАВНА ЗНАМ, ЧЕ СИ ЕДИН ОТ НАЙ-ПРЕКРАСНИТЕ ПРИЯТЕЛИ,
ИЗПРАТЕН МИ СВИШЕ, ЗА ДА УСЕТЯ КАКВО Е ДА СЕ ДОКОСНЕШ
ДО ОЗАРЕНО НЕБЕ, ПРЕЛИВАЩО ОТ ПОЕЗИЯ -
ТОВА Е ДУШАТА ТИ, КРАСИ...
БЛАГОДАРЯ ЗА СПОНТАННО СПОДЕЛЕНАТА ОТ ТЕБ БЕЗЗАВЕТНА
ОБИЧ, БЛАГОДАРЯ И ЗА СТИХОВЕТЕ, КОИТО СИ МИ ПОСВЕТИЛА -
МНОГО СА ИСКРЕНИ И НЯМА КАК ДА Е ИНАЧЕ - ТА ТИ СИ ЧИСТА
КАТО ДЕТЕ, КАТО БИСЕР В СЪРЦЕТО НА ВСЕЛЕНАТА...
ЕТО, ИЗКУШАВАМ СЕ ДА ЦИТИРАМ ПОЕТИЧНОТО ТИ ПОСЛАНИЕ,
С КОЕТО СНОЩИ МИ ПОЖЕЛА ЛЕКА НОЩ:

НА МАРИ:
От теб струи и се излъчва,
една прекрасна светлина,
усмивка топла ни даряваш
и много, много топлина!
Сърцето ти е слънце ярко
душата мъдра и добра,
за обич си родена ,жарка
това е твоята съдба!
Обичам те!
ОТ КРАСИ

БЛАГОДАРЯ, МИЛА КРАСИ - ПОЖЕЛАВАМ ТИ ЗДРАВЕ И ЛЮБОВ,
КОЯТО ДА ТЕ СЛЕДВА НАВСЯКЪДЕ...
ПОЖЕЛАВАМ ТИ ДА ПРОДЪЛЖИШ ДА СРЕЩАШ ПО ПЪТЯ СИ
ВСЕ ПОВЕЧЕ И ПОВЕЧЕ ДУХОВНО ГРЕЙНАЛИ ХОРА, КОИТО ЩЕДРО
ДА ТИ ДАВАТ ВСИЧКО, ОТ КОЕТО ТВОЯТ ДУШЕВЕН МИР СЕ НУЖДАЕ!
-------
ЗА ЛЕКА НОЩ И ЗА ФИНАЛ НА МОЯ СПЕЦИАЛЕН ПРАЗНИК
ВИ ИЗПРАЩАМ ТАЗИ СВОЯ НАПРАВЕНА ТОЧНО ДНЕС СНИМКА...



Благодаря ви за обичта и за подкрепата, мили мои. Ето,
това е то истинското приятелство!...

Бяхте изключително мили и поздравленията ви ми
донесоха радости, направиха ме щастлива, дадоха ми
възможност да се докосна до сиянието на вашата
позитивност и вътрешен мир. Сега е 3ч. след полунощ.
Надявам се, че сладко спите, че сте в прегръдката на
някой красив сън...С цялата си любов ви го пожелавам!
Целувки, небесни създания, превърнали днешния ми ден в един НЕЗАБРАВИМ ПРАЗНИК НА ИСТИНСКОТО ПРИЯТЕЛСТВО!...
--------


Няма коментари:

Публикуване на коментар