неделя, 23 декември 2012 г.

1092. ОБИЧАМ ТВОИТЕ НАПЪТСТВИЯ, ЛЮБОВ!.../23.12.2012/







ТИ МИ КАЗА: Светлинни гиганти сме, мила!
Усмихнѝ се!...Вдигни рамене!...

Доверѝ се на нашата СИЛА!
Литвай смело!...Опитай поне!...

ТИ МИ КАЗА: Небе си за мен, обич моя!
Всеки ден твоят изгрев расте.
Виж- кошмарът, рисуван от Гоя,
как изчезва...Разбра ли, дете?
ТИ МИ КАЗА: Прекрасно е, че си различна!
Гейзер огнен пробужда се в нас!...

С необятна любов те обичам!
Чудотворна е твоята страст!
ТИ МИ КАЗА: Светът се възражда, любима!
Всичко лошо се дръпна встрани.
В твое име съм силен за трима! 
В бездна хвърлям вековни злини!
ТИ МИ КАЗА: Планетарният щурм започна!
Мракът леден от страх полудя!
На омразите слагаме ТОЧКА!
С ТЕБ СМЕ ИЗВОР НА ЖИВА ВОДА!

23.12.2012, 10ч.15мин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар