събота, 12 декември 2015 г.

1432. ЗАЗОРЯВАНЕТО В НАС Е ВСЕСИЛНО





ЖИВОТЪТ ГОНИ МРАКА...ЗАЗОРЯВА...
ДУШАТА ПАК СЕ БУДИ ОЗАРЕНА.

ПОКРИВАЙТЕ ЗЛИНИТЕ СЪС ЗАБРАВА,
ПРОСЛАВЯЙТЕ ДОБРОТО - КАТО МЕНЕ...
ЗОРАТА НЕЖНО ГАЛИ ХОРИЗОНТА
СЪС ПРЪСТИ НА ВСЕВЕЧНА ПОЕТЕСА,
КОЯТО ПЕСИМИЗМА С ПЕСЕН ГОНИ
И С КРАСОТА ЗАГРОБВА СЕНКИ БЕСНИ.
БЪДЕТЕ КАТО НЕЯ ОПТИМИСТИ

И ВЯРВАЙТЕ ВЪВ ИДВАЩОТО ВРЕМЕ,
КЪДЕТО ЩЕ ГО НЯМА АНТИХРИСТА
И ВСИЧКИ ЩЕ СМЕ ИСТИНСКИ ГОЛЕМИ.

ЗАТУЙ СЕГА ЗА МРАКА ЗАБРАВЕТЕ.
ДОЙДЕ ЧАСЪТ НА ЗВЕЗДНИТЕ НИ ГЕНИ...
КОГАТО СИЛАТА НИ МОЩНО СВЕТНЕ,
ЩЕ ПАДНЕ ЗЛОТО МЪЛКОМ НА КОЛЕНЕ.
И ИЗГРЕВЪТ С ЛЮБОВ ЩЕ НИ ПОГАЛИ,
ЗА ДА БЛЕСТИМ ВЪВ ЦАРСТВЕНА ПОЗЛАТА.
МЕЧТИТЕ НИ ЩЕ СТЪПВАТ ПО ОПАЛИ,
А АЗ ЩЕ ВИ ОБИЧАМ БЕЗ ОСТАТЪК!

13.12.2015, 7ч.
---

На тази дата - 13.12.1988г., както правех поредния си сеанс на болен,
неочаквано ме завъртя бесен енергиен вихър и точно тогава върховно се отключи нов етап на чудотворното ми излъчване.  Впрочем, там бях изпратена,та  през целия декември да изследват феноменалното ми излъчването в Международен център за изследване на световни феномени / Москва/.Цял месец ме наблюдаваха в практично прилагане на чудотворството ми - имах кола с шофьор и посещавах посочени ми домове с тежко болни. Накрая в самия Център за феномени проведоха практически изследвания, които записаха с камери и направиха два филма...Изумено гледаха как с бясна скорост се движеше цялото ми тяло /разумът ми не участваше, а божествената светлина в мен задействаше всичките ми движения/, докато въздействах върху съблечено до кръста тяло на един човек. Накрая, след като спрях тези скоростни движения, ми провериха пулса и кръвното и установиха, че нямам грам ускорение - все едно че съм спала през цялото време. Такова чудо не бяха виждали досега.


Няма коментари:

Публикуване на коментар