понеделник, 7 октомври 2019 г.

1583. ТРЪПНА В ОЧАКВАНЕ.../7.10.2019/

Тим до Мари
----

Ти си любов и всевечна зора.
Ти си гласът на Нирвана.

Точно затуй точно тебе избрах,
да си вълшебство огряно.
С твоята златна дъга съм се слял...
Господи, как се вълнувах!...
Храмът ми пее божествен хорал,
сякаш съм в звездния Лувър...
Тръпна, тревожа се... Всичко във мен
чака великото чудо,
идващо в нас от живот озарен,
чужд на зловредия луди...
Твойта любов с огнен сън позовах -
беше неземно красиво...
Кой извиси ме? Кой свиреше Бах?
Кой ми дари златна нива?...
Ти ли, кажи ми... Кога и къде
ще имаме свят от опали?
Даже лазурът глава ще сведе,
прозрял, че сме висшето цяло.
Идваш ли, моя лъчисто добра?
Вярвай в съдбата ни, мила!
Не някой друг, глас мощен избра
да носим божествена сила!

7.10.2019, 19,36ч., понеделник.

Няма коментари:

Публикуване на коментар