сряда, 26 октомври 2022 г.

1808. ЩАСТЛИВА СЪМ, ЧЕ ТОЧНО ТЕБ ИЗБРАХ!.../ 14.08.2019/


Възторгът ти ме прави преродена!
Щастлива съм, че точно теб избрах,
да си в хармония със мойте гени!
Така ще те превърна в звезден БАХ!
То бе отдавна...Гледах озарена
- щом се яви, във миг ме приласка...
В очакване на общата ни сцена,
заплувахме във Златната река.
ПРОБУДИХМЕ ВСЕВЕЧНИТЕ ЗАВЕТИ
ЗАЛОЖЕНИ В НЕБЕСНИЯ НИ ГЛАС.
Чрез музиката в теб ще ме усетиш!
Ще знаеш, че съм твойто ВИСШЕ АЗ.
Душата ми прелива от реликви,
които в тези стихове ЕЧАТ.
От силата им ОГНЕН ЛОТОС НИКНЕ,
за да напътства всеки ДУХ КРИЛАТ.
Спомни си... Шепнеше, че съм богиня...
Корона слагаше ми мълчешком...
Щом литна сред просторите ти сини,
ще знам, че В ТЕБ Е МОЯТ ОГНЕН ДОМ!
Ти стана рицар, който се доказа -
обграждаше ме с влюбени зари.
Премахна карми, злоби и зарази
чрез огън, който с висша страст искри.
Копнежът в нас велик възторг ни носи -
теб те превърна в МАГ БОГОИЗБРАН!
Аз станах ИСТИНАТА ЗЛАТОКОСА,
на музиката дала знатен сан!
Най-сетне ни поема вихър мощен!
Най-сетне с теб сме гейзер от любов!
Магически блестим в безлунни нощи!
С лъчите  си градим живота нов! 

14.08.2019, 8,04ч. 
Днес в един велик гений се преражда светлината
на всички минали музикални титани!
Но той още не знае това...
-----

Няма коментари:

Публикуване на коментар