събота, 4 ноември 2023 г.

1873. ИСТИНАТА ЗА ЛЮБОВТА НА ДНЕШНИТЕ МАРИ И ТИМ.../4.11.2023/

ШЕ ЗАПОЧНА ОТДАЛЕЧЕ...
ИМАМ МНОГО ТАЛАНТИ - ПИША ПРОЗА (издадена документална книга за известната българска писателка ДОРА ГАБЕ и още много страници на неиздадената ми книга за моите чудотворства), ПИША ПОЕЗИЯ(издадена книга със стихове за деца и хиляди неиздадени любовни поеми), правя скулптури от дърво, рисувам картини с всякаква техника, рисувала съм безброй икони във всякакви размери - от най- малки, до над един метър големи; пиша музика, която ми звучи и я записвам на диктофон като я изпявам; правя приложно изкуство, фотография...Да не забравяме, че небето чрез мен е направило множество лечебни сеанси на неизлечимо болни и им е дарило здраве!
НО ИЗОСТАВИХ ВСИЧКО, ЗАРАДИ МОЯ ЗВЕЗДЕН ЛЮБИМ.
ЗАЩО ЛИ? Защото само чрез две от големите ми дарби мога да изпращам ДИРЕКТНО към тялото му спасителни потоци от СВЕТЛИННИ ФОТОНИ:
1. Чрез дарбата ми да поемам от света огромни количества ледено зло (бесове), което превръщам в топла жизнена енергия на СВЕТЛИНАТА - така се поддържа здравето на моя ТИМ и винаги е в безопасност живота му. А освен това ОТКЛЮЧВАМ СИЛАТА НА ЧУДОТВОРНАТА ЛЮБОВ В ЕНЕРГИЙНИТЕ ЦЕНТРОВЕ НА НЕГОВОТО СЪРЦЕ!
2. Чрез дарбата ми да пиша силна поезия, идваща от Нирвана, също му изпращам силни емоционални видения и чувства, които двамата сме изживявали във всеки наш минал живот. А те са извор на онези ФОТОНИ СВЕТЛИНА, които убиват кармичното зло в хилядите тела, свързани с нас, които присъстват в днешния живот и на двама ни, но с нови образи. Знам, че кармичните излъчвания са опасни и трябва да се унищожават техните ледени СЕНКИ в днешния ни живот. ЗАЩОТО ПРЕЧАТ НА НАШАТА ОТКЛЮЧЕНА ЧУДОТВОРНА ЛЮБОВ ДА ИЗГРЕЕ В ЦЯЛОТО СИ ВЕЛИКОЛЕПИЕ И ГРАДИВНА МОЩ, КОЯТО БИ ПОМОГНАЛА НА ВСИЧКИ ХОРА ЛЕСНО ДА ОТКРИЯТ СВОЯТА ЗВЕЗДНА ПОЛОВИНА В ЛЮБОВТА.
❤️ ❤️
За всичките си други дарби просто нямам време!

4.11.2023
---------
-------

За всичките си други дарби просто нямам време. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар