сряда, 23 февруари 2011 г.

836./проза/ СРЕЩА С НОВОРОДЕНИЯ ПЕТЪР / 23-ти февруари/.



х х х

Познавам Даниела от няколко години. Тя живее точно над апартамента на моя приятел Б.В.
Преди време разбрах, че се е омъжила и когато ме запозна със съпруга си, сватбата беше преминала, а те чакаха бебе. Щом чух името на бъдещия татко, се изумих - казваше се точно като сина ми Борислав, а тя носеше името на дъщеря ми Даниела. Другата информация, която ме застопори в позата на шок, невярващ на ушите си , беше свързана с рождените години на четиримата. Съседът Борислав беше роден през 1975г., като дъщеря ми, а жена му Даниела - през 1983г., като сина ми. Между данните на двете двойки се образува КРЪСТ, символ за приключване на обща карма. Изписан, този факт изглежда по следния начин:

БОРИСЛАВ - 1983г.....................ДАНИЕЛА - 1975г. /децата ми/
ДАНИЕЛА - 1983г.....................БОРИСЛАВ-1975г. /съседите/

Това откритие направо ме зашемети, защото много добре знаех какво означава. Някога бях написала под диктовката на Нирвана песен, адресирана до моя Тим Скайлер, който още живееше далече в бъдещето. Текстът беше програмно послание, според което, щом се появи КРЪСТ в живота ми, ще се сложи край на нашата самота и отдалеченост един от друг. Ето го този стих:

НАЛИ ТИ ОБЕЩАХ ДА БЪДА НЕЖНА
И С КРЪСТ ДА ЗАЧЕРТАЯ САМОТАТА,
ОЧИТЕ СИ ОТ СВЯН ДА НЕ НАВЕЖДАМ,
ДА СИ ОСТАНА ГОРДА И КРИЛАТА?

Ако знаете само към колко кръстове, появили се внезапно пред погледа ми, съм отправяла скритите си надежди,вярвайки, че точно това е оня небесен знак, който очаквам цял живот, дошъл, за да сложи край на ужасното усещане, че макар да те обгражда тълпа, се чувстваш безкрайно сам! Чаках специалния знак, предвестника, след който трябваше да се появи моят Тим Скайлер от бъдещето! ЧАКАХ КРЪСТА, КОЙТО БИ ПРЕМАХНАЛ КАТО С ВЪЛШЕБНА ПРЪЧКА ТЪЖНОТО ЧУВСТВО ЗА САМОТА И В ДВАМА НИ!
И ЕТО ГО - ТОЙ НАЙ-СЕТНЕ Е ТУК! КРЪСТ, НАЧЕРТАН С ИМЕНАТА НА ДВЕТЕ МИ ДЕЦА! КРЪСТ, ЧИИТО ПОЗИТИВНИ ЕНЕРГИИ СЪМ ОТКЛЮЧВАЛА ПРЕЗ ВСИЧКИТЕ ИЗМИНАЛИ ГОДИНИ НА КАТОРЖЕН ТРУД С ЦЕНАТА НА МНОГО МЪКИ, РАЗОЧАРОВАНИЯ И СТРАДАНИЯ.
Тук е мястото да спомена, че според нумерологията ДАНИЕЛА=48=АГНЕЦ.
Рождената година на сина ми БОРИСЛАВ 1983/19+83/ е 102= СВЕТИ ДУХ,
А цялата му рождена цифра е 123=Божият Син=Златен дракон /13.08.1983=123/.
Което ще рече, че всеки днешен АГНЕЦ е свързан с Христос на Кръста и затова поема бесовете от хората в живота си. А всеки с цифрата на СВЕТИ ДУХ /България=102/има силно божествено излъчване, което разгражда злото и го превръща в светлина. Хората, притежаващи горните цифри, са свързани с кармата на Христос - от Голгота до наши дни.
А, уверявам ви, тези специални духовни личности никак не са малко.
Синът ми има полу-брат ПЕТЪР, с когото все още не се познават лично, а контактуват само по интернет.
И тъй като ПЕТЪР=85=ДЕВА МАРИЯ, по настояване на Нирвана посъветвах младото семейство Борислав и Даниела да дадат име на очакваното бебе ПЕТЪР. Те ми се довериха и го приеха. След което попитаха на коя дата е най-добре бебето да се появи на бял свят - били решили да използват секцио, така че имали възможността сами да определят деня на раждането. Изчислих целия януари и стигнах до извода, че най-подходяща дата е
ТРИНАЙСТИ ЯНУАРИ=207.

207= ЦАРИЦА ИНТУИЦИЯ /интуицията е Бог/
207 = М.Д.И. /моите три имена/
207= ИСТИНА+РИЦАР+МАРИЯ
207= КОМАНДОР ТИМ СКАЙЛЕР

ЗАТОВА БЕБЕТО СЕ РОДИ ТОЧНО НА ТРИНАЙСТИ ЯНУАРИ 2011г.И ПОЛУЧИ ИМЕТО ПЕТЪР.

13.01.2011= 13+01+20+11= 45

ЧЕТИРСЕТ/118/ И ПЕТ/41/= ХРИСТОС/118/ И ЦАР/41/.
Нали си спомняте историята за Христос? Бил е осъден на смърт от тълпата и от Пилат Понтийски, защото е дръзнал да се нарича ЦАР. А Божият Син е имал предвид, че е небесен ЦАР. Твърдял, че може да разруши един храм/става дума за храма на душата, т.е. за тялото/ и да го съгради отново за три дни. Тези думи просто са взривили завистливата и елементарно мислеща тълпа, която не е могла да стигне до истинския им смисъл.
В днешно време победилият хорските бесове Христос е отново на Земята, макар и инкогнито, и е НЕБЕСЕН ЦАР, който триумфира в телата на духовно извисените същества, белязани с точно определени цифри- цифрите на името и на рождените им дати.
На 13-ТИ ЯНУАРИ са родени Яворов, Г.Калоянчев, Дамян Дамянов, княгиня Мария Луиза Българска, Тодор Каблешков, Молиер и пр.
На 13-ТИ ЯНУАРИ е Празникът на киното у нас.

НА 13-ТИ ЯНУАРИ, 1610г. ГАЛИЛЕО ГАЛИЛЕЙ ОТКРИВА СПЪТНИКА НА НАЙ-ГОЛЯМАТА ПЛАНЕТА ЮПИТЕР, НАРЕЧЕН КАЛИСТО. А според нумерологията
КАЛИСТО=85=ПЕТЪР= ДЕВА МАРИЯ.
Което ще рече, че новороденият ПЕТЪР, свързан с кармата на Галилей, носи закодиран в гените си ОТКРИВАТЕЛСКИ ДУХ НА ЧОВЕК, КОЙТО ЩЕ ОБИЧА ДА РАБОТИ СЪС ЗВЕЗДНАТА КАРТА.

Когато видах малкия Петър и го поех в прегръдките си, с голямо вълнение му пожелах онова, което бих пожелала на най-свидната си рожба:
1. ДА БЪДЕ ВИНАГИ ОЗАРЕН ОТ ЛЮБОВТА.
2.ДА БЪДЕ ОБИЧАН ОТ ВСИЧКИ, ЗАРАДИ ДОБРОДЕТЕЛИТЕ В СЕБЕ СИ.
3.ЗА ЗДРАВЕТО И ЗА ЖИВОТА МУ ДА СЕ ГРИЖАТ ВСИЧКИ АНГЕЛСКИ СЪЩЕСТВА.
4.НЕГОВИТЕ ТАЛАНТИ ДА СА ЗАРЕДЕНИ С МНОГО БОЖЕСТВЕН ОГЪН И ДА РАДВАТ СВЕТА С ПЛОДОВЕТЕ СИ.
5.ДА ПОСТИГА УСПЕХИ, КАКТО В ДУХОВНАТА, ТАКА И В МАТЕРИАЛНАТА СФЕРА НА ЖИВОТА, ПРОТИВОПОСТАВЯЙКИ СЕ НА ЕГОИЗМА, НА АЛЧНОСТТА И НА СУЕТАТА.

23.02.2011г., сряда.

ПИСМО НА ДАНИЕЛА ДО МАРИ - 26.02.2011г., събота.
------------------------------------------------------------
ЗДРАВЕЙ, МАРИЯ!

ВСИЧКИ СМЕ МНОГО УДИВЕНИ ОТ ПУБЛИКУВАНЕТО НА СНИМКИТЕ В "СРЕЩА С НОВОРОДЕНИЯ ПЕТЪР"... ТОЛКОВА МНОГО РАДОСТ БЛИКНА ПОМЕЖДУ НИ, КАТО ВИДЯХМЕ СНИМКИТЕ И ПРОЧЕТОХМЕ ТЕКСТА ПОД ТЯХ...МАЙКА МИ ТАКА ПРИЯТНО СЕ РАЗВЪЛНУВА..., НО, КАКВОТО И ДА ПИША СЕГА, ВСЕ ЩЕ БЪДЕ МАЛКО ЗА ДА ИЗКАЖА БЛАГОДАРНОСТТА СИ КЪМ ТЕБ ЗА ВСИЧКО...

С МНОГО ОБИЧ И ЛЮБОВ...
ДАНИЕЛА.
--------------------------------------------------------------------------------------------

Няма коментари:

Публикуване на коментар