събота, 22 януари 2011 г.

835. /проза/ ПОД СЛЪНЦЕТО НА САЛСАТА ... /20-ти януари/






КУБИНСКАТА РИТМИКА ПРОБУЖДА ЮЛСКИТЕ ЛЪЧИ В НАС

От година и половина ходя на уроци в КЛУБА ПО ЛАТИНО ТАНЦИ
- САЛСА ПЛЮС на "Аксаков"31/www.salsalavista.com/. На 1-ви
февруари се организира нова група от 18,30ч.-тел.0888/17-26-98.
Приканвам читателите на блога ми, без колебание да се запишат на салса.
Защото само срещу 5лв., освен удоволствието да станат част от
един темпераментен свят, грабнати от страстния латино ритъм,
ще получават два пъти седмично и огромни количества
здравословна енергия, която тотално релаксира организма
и психиката на танцуващите в КЛУБ САЛСА ПЛЮС.
Наши учители
са ВАНГЕЛ И МАРИАНА - виртуозни майстори по
салса, участници във вътрешни и в международни конкурси.

В бранша наричат преподавателите по танци "инструктори", но
според мен, те не инструктират, а
обучават. А специално двамата,
за които ви говоря, влагат много
тънък усет и професионализъм при
контактите си с всички нас по време на
учебния час. Нарочно два
пъти посетих други курсове по салса, за да
се убедя, че ще е истинска

лудост, ако реша да напусна часовете на Вангел и Мариана. Не бих
се отдалечила от САЛСА ПЛЮС за нищо на света!
Нещо специфично се носи из въздуха в неговата красива зала.
Нещо, което те прави необяснимо щастлив, защото долавяш колко
грижовни, всеотдайни и òбични са двамата учители, особено Вангел.
Той има дарбата да те накара да му вярваш и като под хипноза да
следваш правилните стъпки и движения на темпераментния танц.
Имаш чувството, че някакъв властен вихър води стъпките ти и
тялото ти се подчинява като глина в ръцете на ваятел. Ако миг преди
това си
обърквала фигурите заради предишен неуверен кавалер, щом

Вангел те поеме, пробужда желанието ти да танцуваш перфектно
и наистина се получава. Този неуморим в стремежа си да вгради
кубинската страст в нас млад човек, освен голямата си
дарба на танцьор, притежава спонтанност на дете и игриво
чувство за хумор - две безценни добродетелни черти, които му
помагат с един замах да разведрява атмосфери и да те кара да му се
довериш. А в един слънчев ден разбираш, че всички тук,
които от сърце се смеят и танцуват, докато в душите им

припламват искрите на висшето удоволствие, са се превърнали
в нещо като твое духовно семейство.
Никак не е чудно, защо често пъти се стига до там, че часът вече
е приключил, а на теб просто
не ти се тръгва от това място,
което е заредено с толкова лятно
настроение, с радост, извираща
от всеки поглед, с вътрешен огън, който
те омайва и те кара винаги
и винаги да искаш да танцуваш салса точно тук -

В КЛУБА НА МАРИАНА И ВАНГЕЛ.

х х х

Не мога да опиша колко съм щастлива, че след като преди десетина
години насочих моя син /всъщност направо го принудих /
да започне да
танцува, той след време интуитивно избра като танц на
предпочитанието
си САЛСАТА с нейната огнена кубинска ритмика.

Именно фактът, че детето ми някога направи вярната крачка, която му
даде много и ще продължи да го зарежда с позитивизъм, ме насочи
днес към КЛУБ САЛСА ПЛЮС. Мотивирана съм от Нирвана, според която
чрез този кубински танц дистанционно разтоварвам тялото на сина ми
от опасни
количества кармични студове. Пътят на кармата му преминава
през Куба, защото рождената му дата е точно
като на Фидел Кастро -
13-ти август- знак, че между двамата протича интензивен енергиен обмен.

Тази цифрова връзка носи на моя син мощни негативни излъчвания,
защото числата на съдбата му са с много силни позитивни стойности,
които привличат ледени нападения от всички посоки:
Рождено число=123= Божият син=ЗЛАТЕН ДРАКОН /символ за Бог/.
Рождена година=102= Свети Дух.
Число на името=77= Архангел и т.н.
Освен кубинското начало в танца САЛСА, да видим кое още ме е
мотивирало да остана за дълго в Клуба на улица "Аксаков"31.
Първото нещо е МАРИАНА, която ни учи да танцуваме. Тя е
родена в годината на ЗЛАТНИЯ ДРАКОН - 1988, а това е една
от цифрите на сина ми /ЗЛАТЕН ДРАКОН=123/.
Това ще рече, че кармичната им връзка е силна и аз трябва да
разплета енергийния възел между двамата чрез мантрите на САЛСАТА.
Второто нещо, което ме държи здраво и не ми позволява да искам
отдалечаване от този клуб, е другият ни учител по салса - ВАНГЕЛ.
Неговата рождена дата 29-ти юли е точно като тази, на която е роден
бащата на сина ми. Което си е доста силна кармична връзка.
Нейният гордиев възел мога само аз да разплета и това ще е полезно
за всички участници в енергийната мозайка на Клуб САЛСА ПЛЮС.

С една дума никак не е случайно, че съм избрала да танцувам точно
на "Аксаков"31. Според
Нирвана присъствието ми там и контактът
ми с всички от САЛСА ПЛЮС
отключва невидими позитивни
енергийни потоци. Което е
добре за всички ни. Затова ви казах,
че който посещава това място, излъчващо слънчеви настроения,
ще се превръща във все по-добродетелен човек, ще се чувствазареден с творчески пориви и ще забележи как животът му все
повече се прочиства от неприятности и от катаклизми.

А онези сред танцуващите, които преливат от егоизъм, от властно
самочувствие, от злоба и пр., онези, които идват в клуба, за да
разводняват общата хармония и чудесна атмосфера, няма да
успеят да я разрушат. Те от само себе си ден след ден отпадат от
вихъра на нашите танци.

За своето лично присъствие в клуба ще кажа, че всеки път поемам
от телата на танцуващите, както и от двамата учители, части от
техните енергийни студоносни товари. В замяна получават огнен
заряд, който извира от всяка моя клетка. Ако си доказал, че се
самораздаваш,
че владееш егоизма си, че очите ти гледат с обич, а не
като черен
облак, към тялото ти се насочва по-голяма доза от
позитивния поток.

Ако си дамата, с която имаме общ кавалер, а си го обсебила и не го
отстъпваш на чакащата до теб втора партньорка, просто си вкарваш
автогол. Нараняваш ли тихомълком някого от околните, ти си
увеличаваш негативното излъчване и след време започват да ти се
случват различни по вид неприятности /това е принципът на възмездния
бумеранг/.
Обикновено поемам най-големи дози от студа в телата на най-благородните
и рицарски настроени хора - тях ги разтоварвам ударно по време на
танците и винаги са на първо място в списъка.
На тези, които демонстрират властния си характер и егоистични
желания, просто нямам желание да помагам.
Не ми се иска да ги

разтоварвам, след като съм забелязала, че, скрити зад фалшива
любезност, те се стремят да потъпкват правата на скромните
присъстващи, които също са платили 5 лв.и също имат право да
танцуват.
Нямам желание да помагам и на надменните кавалери /известно е,
че в клубовете по танци мъжете най-често са по-малко на брой, затова
на един се падат по две дами и е длъжен да ги сменя/. Някои от
мъжете се правят, че са забравили за свободната дама и се налага тя да
бездейства. Горките глупави мъже! Не си дават сметка, че всеки ден са
подложени на тестове за рицарско отношение към дамите.
Има дни, когато още в първите минути на урока съм поела от приятелите
си в клуба толкова мощен студ,
че той частично блокира мускулите ми.
Това за момента ме превръща в непохватна
ученичка, която лесно обърква
стъпките. Но, слава Богу, с времето ставам
все по-силна и се справям
все по-добре с околния недоловим за обикновените
хора негативен поток,
който нахлува в тялото ми.
А в други дни позитивното ми излъчване е толкова мощно, че краката
ми
танцуват сами в хармония с всички останали движения.
Не притежавам виртуозността
на ТЕРПСИХОРА - богинята на танците,
но с положителност обожавам
САЛСАТА / виж на стр.259 "Богинята на
огнените ритми", посветено на
Мариана, виж и на стр.696 "Преизпълнен
с божествен заряд", посветено на Вангел/.

Дълбоко съм убедена, че, танцувайки салса, щедро изпращам към телата
на хората част от своята здравословна позитивност, наречена ЖИВА ВОДА.
Кубинската ритмика завладява цялото ми същество по необясним начин.
Толкова силно ми въздейства, че съм като под хипноза. В резултат, се
отключват на все по-високо ниво творческите ми възможности, а
удоволствието от танца с един добър партньор, ме отнася в други измерения.

Между другото, преди около 10 месеца случайно научих, че сред
роднинската палитра, свързана с моя син, не само аз се занимавам
с прочутия кубински танц. Неговият по-голям полубрат от Варна -
Петър, от години бил собственик на клуб по салса, където преподавал.
В момента работел пак в тази област, но на един от екзотичните
острови. Майка му, известната художничка Маргарита
Войнова /виж при приятелите ми във Фейсбук/, с която отдавна си
контактуваме, ми разказа за дарбата на сина си и остана поразена,
като разбра, че салсата всъщност е любим танц и за Боби, и за моя милост.
Не съм виждала Пепи от ранните му детски години, а моят син пък
никога досега не се е срещал с него. С Маргарита им разменихме
координатите и двамата вече контактуват помежду си.
Благодарение на общата им страст - салсата, те имат теми за разговори,
макар от разстояние.
Второто голямо съвпадение между двамата братя е, че Пепи/р.1974г./
е роден на 9-ти септември, а Боби /р.1983г./ е кръстен точно на
същата дата, когато беше 3-годишен. Девети септември, както и салсата
са важни канали за мощен кармичен обмен на енергии между двамата,
които тепърва с контактите си взаимно ще неутрализират своите
студоносни генетични товари.
Представяте ли си какви небесни жестове ни прави съдбата - хем ни тласка
към вълшебството на кубинския танц, хем чрез изпитаната наслада ни
освобождава от черните облаци вътре в нас, хем хипнотично привлича
някои от нашите приятели и роднини, за да ни зарежда едновременно
с лъчите на своето скрито слънце.

ОБИЧАМ САЛСАТА! СЕГА СИ ДАВАМ СМЕТКА, ЧЕ ВСЪЩНОСТ
ЦЯЛ ЖИВОТ СЪМ Я ОБИЧАЛА! Имало е моменти през годините,
когато по радиото започва минорното звучене на кубинска ритмика и
нещо в мен ме кара спонтанно да изригна в плач. Ей така - изведнъж,
безпричинно. Страшна тъга ме обзема и за части от секундата идват
сълзите, идват неудържимите конвулсии на пречистващия плач...
И си мисля, че навярно удоволствието на излетялото човешко тяло
при левитация силно напомня на удоволствието да те поеме и
завърти около своята орбита неудържимият салса-ритъм.
Този танц толкова силно въздейства на вътрешния ми мир, че се
старая да не отсъствам от уроците. Но през последните десет дни се
наложи да се отдалеча от света и да се отдам на къртовска денонощна
работа с тялото си. То, горкото, трябваше да поеме невъобразимо големи
количества кармичен студ, защото децата ми пристигнаха за малко
от Флоренция и трябваше да ги освободя от техните невидими, но
опасни за здравето и живота им негативни товари.
Добре че насред изолацията ми ме навестиха някои радостни мигове.
Единият от тях дойде в края на този самотен период, когато имах
усещането, че съм се озовала на Северния полюс - толкова големи
студове трябваше да разграждам.
И тогава най-неочаквано провидението ми изпрати сюрприз. Навярно
беше заслужена награда за добре свършената работа - сюрприз, който
ще остане в живота ми като подарено сияние.
Случи се днес - 20.01.2011г. Колко е хубаво насред сивото си ежедневие
да изживееш висша духовна наслада и тя да отгърне нова страница
от книгата на твоето творческо бъдеще!
Моята кръщелница Бистра Ботева /доктор анестезиолог/ ме покани на гости и чух една великолепна песен, чиято мелодия бе написала по моето стихотворение
СПАСЕНА ЗОРА /виж на стр. 1505/... 
 
20.01.20011г.


Няма коментари:

Публикуване на коментар