вторник, 15 януари 2013 г.

1108. ТИ СИ СТИМУЛЪТ МИ ДА ЖИВЕЯ /5.04.2009/







Духовният човек се чувства най-самотен
без истинската  си любов, когато е в морето от радости на чужди хора...
-----
КОГАТО МЕ ОБСЕБИ САМОТАТА,
ЗЕМЯТА СЕ ПОКРИВА СЪС ПЕЧАЛ.
И ЗНАМ, ЧЕ САМО ЛЮБОВТА ТИ СВЯТА
ЩЕ ОКРИЛЍ ЖИВОТА МИ ЗАМРЯЛ...
БЪДИ МОЙ СТИМУЛ, ВЕТРЕ ВОЛЕН!
ТАКА ЩЕ ПОБЕДИМ ДОРИ СМЪРТТА,
КОЯТО В ХРАМА МИЛОСТ ЩЕ ИЗМОЛВА, 
НО В ОГЪНЯ НИ ЩЕ ИЗЧЕЗНЕ ТЯ!


5.04.2009, 16ч.01мин. ,
Когато МАРИ и ТИМ напълно се подготвят енергийно
за своя общ чудотворен живот, това всички хора на планетата
ще го усетят осезаемо с всяка своя клетка.
Позитивните промени в живота ше блеснат ослепително! ----- С човека, чрез когото изпращах телепатично своите стихове до истинския ми любим-моята звездна половина, сме на разходка в Буново.Там написах това послание - знак, че се чувствам безкрайно самотна, макар да има някой до мен сред красивата природа...Когато я няма истинската любов, красотата наоколо е покрита със сянка, а хлябът горчи...
На снимката съм до онзи човек, последният двойник на Тим Скайлер. В неговия дом бях най-самотна и то цели 9 години...Беше бизнесмен и материалните неща ги имах, но любовта, за която съм се подготвяла цял живот, я нямаше в мен и около мен...
И с моят Тим е същото - може в този момент да живее с най-красивата, с най-нежната и всеотдайна жена, но тя е само мое бегло подобие, защото в нея е само малка част от светлината ми и любовта й е просто...секс, с неговата преходност и изневери...А той копнее за мен, за жената, която е божествена любов, която прави чудеса, която е вечно млада, вечно огнена и вечно различна! Никоя друга  на тази планета не притежава мощното ми чудодейно излъчване - никоя! Защото тази специална светлина съм я градила, ходейки по пътеки от жарави и много душевни болки през всичките си трудни минали животи, нещо, което при всички останали  го няма.


Няма коментари:

Публикуване на коментар