сряда, 11 март 2015 г.

1407. РУМЯНА БЪЧВАРОВА - МИНИСТЪР НА МВР!




БРАВО, НА РУМЯНА БЪЧВАРОВА!
ЧЕСТИТО, НА ТАЗИ СЛЪНЧЕВА И МЪДРА БЪЛГАРКА!
ВЯРВАМЕ В НЕЙНИТЕ НЕБЕСНО БЛАГОСЛОВЕНИ ДУХОВНИ СИЛИ И ЛИЧНО АЗ ЗНАМ, ЧЕ ТЯ ЩЕ РЕАЛИЗИРА ОЧАКВАНИТЕ ОТ ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ КОРЕННИ ПРОМЕНИ В ТОВА СЛОЖНО МАФИТИОЗИРАНО ОБЩЕСТВО НА РАБОТЕЩИТЕ В МВР.
Щастлива съм, че познавах някога баща й Генчо Бъчваров, че съм му правила един-два здравословни енергийни сеанси в неговата работа - в-к "Отечествен фронт", където за известно време бях коректор на текстовете, които се публикуваха във вестника. Той заедно с неговия приятел Васил Рангелов поеха инициативата и взеха дейно участие за изпращането ми в един международен център за изследване на всички феномени в света - така заминах за цял месец в Москва, където правех невероятни демонстрации на моите енергийни способности / декември, 1988г./. Беше ми дадена кола с шофьор и ми се осигуряваха тежки случаи на болни /посещавах домовете им/ и успоредно с това се отчитаха успехите ми, като правеха медицински изследвания на болните чрез  специален докторски екип към Медицинската академия в руската столица. При демонстрациите на способностите ми всички от екипа на проф. Годик бяха като пошашавени, защото тялото ми правеше движения от източните бойни изкуства с огромна скорост, без да съм изучавала някога тези неща. Направиха два филма и буквално ме гледаха като че съм дошла от друга планета, защото после следваха разни  измервания - непосредствено след тия бурни демонстрации. Пулсът ми беше като на спящ човек, а кръвното ми - ниско. На всичкото отгоре въобще не бях запъхтяна...
И ето сега дъщерята на едрия като Голиат добър и много човечен главен редактор на вестника - Генчо Бъчваров /светла му памет/, чието семейство бе поело от чудотворната ми енергия, зае толкова важен за цялата ни нация пост, към който всички гледаме с огромна надежда.
Вижте какво е позитивното излъчване на нейните цифри:

РУМЯНА БЪЧВАРОВА = 188
188= СВЕТИЯ ДУХ/132/ + ЗАРЯ/56/
188= БОЙКО БОРИСОВ/132/ + ЗАРЯ

РУМЯНА ГЕНЧЕВА БЪЧВАРОВА= 246
246= НЕПОРОЧНАТА/144/ + СВЕТИ ДУХ/102/
246= НЕПОРОЧНАТА + БЪЛГАРИЯ/102/
246= НЕБЕСНА СВЕТЛИНА + НЕБЕСЕН АНГЕЛ

11.03.2015.

Няма коментари:

Публикуване на коментар