сряда, 15 юли 2015 г.

1417. АМЕРИКА И НЕЙНИТЕ ЕНЕРГИИ - КАК ГИ ПРЕВРЪЩАМЕ ОТ НЕГАТИВНИ В ПОЗИТИВНИ...



 ----
Вчера, 13-ти юли, бях на гости у братовчедка ми, която тия дни се върна с мъжа си от Америка - цяла година бяха там - година, в която ужасно ми липсваха! На 7-ми юли си дойдоха и тя веднага ми звънна, а на 8-ми, въпреки жарещата жега навън, тръгнах към дома им в съседния квартал да се видим, защото просто вече не издържах - много се бях затъжила! Представете си какво ми е било, след като винаги съм я чувствала като сестра. Имаме и общо име - Мария. Получих подарък  - бях си го поръчала, за да не ми купува разни парцалки - казах й че ще ми бъде достатъчно едно непретенциозно парфюмче. И така - получих едно флаконче с фантастично нежен аромат, в който се влюбих моментално...Името му означава "слънчев цвят", или слънчево цъфтене, или нещо такова - някой от вас може да даде и по-точен превод...Казаха ми, че означавало "слънчоглед".
От една седмица обработвам негативните американски енергии, които моите близки са поели в телата си чрез силно химизираните тамошни храни, а аз започнах да поемам от тях на 8-ми юли. Нали знаете, че в САЩ има много ГМО в магазинната мрежа? Сега, след като вече се срещнахме и пих в дома им кока кола, започвам да прехвърлям дистанционно в собственото си тяло и да складирам в костно-хрущялната си система тези опасни излъчвания и, докато ги разграждам в дома си, ги превръщам в здравословна енергия. По този начин разтоварвам не само братовчедка ми и мъжа й, но и всичките наши общи роднини, живеещи в Америка.
Братовчедка ми си направила зъбите в САЩ, а това акумулира в челюстите на човека много мощна негативна енергия, атакуваща сърдечните енергийни центрове, която зъболекарите ни прехвърлят от всичките свои предишни пациенти. И какво се случва на практика - челюстите на човека се натоварват с ледени излъчвания, а това носи освен опасни болести, но и нервни изблици - там са главните пунктове на бесовете, които взривяват нервите на хората в ежедневието им. Затова, когато един мъж е вбесен, мускулчетата върху челюстите до ушите започват да "играят"...Освен всичко друго, тези негативни натрупвания там са в основата и на инсултите, на инфарктите, на развалените и падащи зъби, както и на импотентността при мъжете.
14.07.2015, 8ч.
------
КАК ТОЧНО СЕ НЕУТРАЛИЗИРАТ ЛЕДЕНИТЕ ИЗЛЪЧВАНИЯ, НАТРУПАНИ  ВЪВ ВАШИТЕ ТЕЛА - ИЗЛЪЧВАНИЯ, КОИТО  ВИ РАЗБОЛЯВАТ, СЪСТАРЯВАТ И  ВИ НОСЯТ СМЪРТОНОСНИ КАТАКЛИЗМИ...А В СЪЩОТО ВРЕМЕ СА В СЪСТОЯНИЕ ДА РАЗРУШАТ ЦЕЛИ ДЪРЖАВИ, ДОВЕЖДАЙКИ ГИ ДО МИЗЕРУВАНЕ И ДО МАСОВИ ИСТЕРИИ...
Когато работя с негативните енергии, дошли в тялото ми от околния свят, всъщност ги разграждам чрез огнените си пръсти и ги превръщам в потоци от фотони, т.е. потоци от светлина - животворна енергия, идваща от мен към всички вас, най-добродетелните, най-позитивните и слънчеви хора. Така се повишава духовното ви излъчване, спирате да боледувате /точно като мен/ и в живота ви започват да прииждат  прекрасни сюрпризи, а трагедиите да бягат надалече...
Ето как изглежда показалецът на дясната ми ръка по време на енергийната ми работа и непосредствено след нея - той просто се нажежава /същото се случва и с останалите ми пръсти, които наричам "огнени"/, т.е. става червен в челната си част, която докосва моята плът, докато съм в ролята  на  ГЕНЕРАТОР ЗА ПРОИЗВОДСТВО НА ПОТОЦИ ОТ ЗДРАВОСЛОВНИ ФОТОНИ.
Никога не забравяйте, че денонощно произвеждам ЗДРАВЕ /здраве=40= Мари/, което идва към вас. Но могат да го поемат в тялото си само най- извисените, най-обичните и най-благородните, тези, които са изградили стабилна ценностна система и се прочистват непрекъснато от егоистичното зло в душите си чрез правилно хранене и чрез контакти с духовни хора. Защото само най-слънчевите и стойностни същества на Земята са като магнит за потоците жизнена енергия /светлина/. Злите и смръщените, чиито тела са развъдник на бесове, омраза и вечно недоволство от всичко, тези сред нас,  КОИТО НЕ СА В СЪСТОЯНИЕ ДА ОБИЧАТ ПОЗИТИВНИТЕ ХОРА /аз съм една от тях/, защото ненавиждат всяка духовност и всеотдайност, те нямат шанс да получат здравословните потоци, произвеждани нон-стоп в тялото ми. Защото обсебените от злото хора са се обградили с ледена стена, екранирали са се с черни облаци и с болестотворен студ, който им носи нещастия, носи им ежедневни тревоги и препятствия към добрите придобивки в живота ...
Затова се казва: Ако сам не си помогнеш и небето не може да ти помогне.
А небето ни помага чрез хората с най-висок духовен потенциал, източник на светлина и на здравословни енергийни потоци...Ако ти си се екранирал с черните облаци на злото, което е завладяло тялото и душата ти, няма как слънцето да пробие с лъчите си тази преграда и да ти помогне срещу болестите и нещастията. Припомням, че не боледувам абсолютно от нищо, дори и от хрема, вече над 25 години...По здравето на човека ще се ориентирате какви енергии носи в себе си и до каква степен се е развила неговата духовност, изразяваща се в човечност  и в практически прилагани добродетелни качества от всякакъв вид.

14.07.20151 10ч.




------
ЧЕСЪНЪТ ГОНИ ЗЛИТЕ СИЛИ, ОСВЕН ЧЕ Е ЕСТЕСТВЕН АНТИБИОТИК, ОСВЕН ЧЕ РАЗТОВАРВА ЧЕЛЮСТТА И ЗЪБИТЕ ОТ ЛОШИТЕ ЕНЕРГИИ, ТОЙ Е МНОГО ПОЛЕЗНА БИЛКА /вижте в гугъл/Знаете ли, че с каша от чесън можете да си изгорите кожата? Вчера се наложи да експериментирам и наистина се получи изгаряне на китката на лявата ми ръка. Държах бинтована ръката с лютата каша не повече от 1 час - усещах парене с просто изгаряща болка. 
Трябваше да атакувам огромния поток от ледени негативни АМЕРИКАНСКИ енергии, които постъпват тези дни в дясната ми горна и долна  челюст. Както вече публикувах във фейса
, тези ледени потоци постъпват в мен чрез мои близки, които се завърнаха от САЩ, където живяха цяла година при децата си. Без да имам болни зъби се появиха режещи болки в цялата дясна половина на лицето ми, а дори се получи и лек оток дори на дясното око. Явно главният нерв на зъбите там бе атакуван с ледена енергия.
Водена от моята мощна интуиция, реших да загрея ЕНЕРГОЦЕНТРОВЕТЕ НА ДЯСНАТА ЧЕЛЮСТ чрез каша от чесън /това ми диктува моята мощна интуиция/, за да се справя с болките. Въпросните центрове на атакуваната част от лицето ми се намират върху лявата китка в областта на пулса.
----

Днес пробих големите мехури /получиха се интересни фигури/, след което намазах с един специален мехлем против изгаряне, който е в хладилника ми и съм го направила преди няколко месеца от био-материали /честно казано, направих мехлема без да знам за какво и кога ще го използвам/:
1. пчелен восък
2. мед - 1л.
3. чист зехтин /зехтина и восъкът са 1:1, но малко количество/
4. 1/4 твърдо сварен жълтък от домашно яйце...
5. какаово масло / съвсем малка бучка се стопява във водна баня/


Пчелният восък и чистият зехтин са 1:1. Загрява се пчелният восък, докато се разтопи и бавно, с бъркане, се добавя зехтина. Сваля се от огъня. Като поизстине, се добавя и  мед, плюс 1/4 твърдо сварен жълтък, смачкан на кашичка с малко мед. Добавя се какаовото масло. Мехлемът се съхранява в стъклено бурканче и в хладилника. Много е трайна. Използва се и за всякакви рани, против стрии, против хемороиди, за напукани пети и пр.

---
И като си бинтовах китката, продължих усилено да разграждам негативните потоци, които ден и нощ прииждат към мен, като ги превръщам в здравословни излъчвания.
Най-интересното е, че точно днес, 14-ти юли, видях едно видео с пресконференция на ГЕРБ, където Бойко Борисов, който говореше за Варненската пречиствателна станция, си сложи цялата длан върху лицето вдясно /направи го два пъти/ - подсъзнателно, разбира се. Все едно знаеше, че в същия  момент аз работех точно същата част на лицето си и то от няколко часа...
Ето линк на видеото - копирайте линка в гугъл и гледайте /като започне да говори за Варна, тогава наблюдавайте ръцете му/:

https://www.facebook.com/boyko.borissov.7/videos/1695714993989897/?pnref=story


----

Друг интересен факт от днешния ден: АМЕРИКА  НАЙ-СЕТНЕ СКЛЮЧИ ДОГОВОР С ИРАН ПРОТИВ НАПРАВА НА ЯДРЕНИ ОРЪЖИЯ В ТАЗИ АРАБСКА ДЪРЖАВА - И В РЕЗУЛТАТ  САЩ СЕ ЗАДЪЛЖАВА ДА ПРЕМАХНЕ 13-годишното ЕМБАРГО НАД ИРАНЦИТЕ.
Ето ви я позитивната енергия на американците в действие! 







Няма коментари:

Публикуване на коментар