понеделник, 15 април 2019 г.

1560. ЗА ДА МНОЖИШ В СЪРЦАТА НИ ДОБРОТО.../15.04.2019/



ЗА ДА МНОЖИШ В СЪРЦАТА НИ ДОБРОТО.../Мари Хигелс/

На моя първороден внук Леонардо с любов - грей, слънчице и ще пребъдеш! 

Ти идваш като птица от небето,
носителка на благодатни гени.
По-чист си от сълза на образ светъл!
По-ярък от мечти новородени!
Небесен лъч сред синева прекрасна
ще озари на твойте стъпки пътя.
Крилата на духа ти с хъс ще раснат,
напук на всички ярости безпътни.
При нас изпрати те любов всевечна -
от звездно рамо всеки има нужда!
На бъдещето грейнало предтеча,
ти всяка вяра с поглед ще пробуждаш.
Гласът на синевата ще те води
към висшите пространства на живота.
Затуй си озареност животворна,
за да множиш в сърцата ни доброто!

15.04.2019, понеделник, 15ч.22мин.
Раждане на Лео - в 19,53ч.


------

АЗ СЪМ НАЙ-ЩАСТЛИВАТА НОВОИЗЛЮПЕНА БАБА НА СВЕТА - ДНЕС МИ СЕ РОДИ ПЪРВОТО ВНУЧЕ И СЕ КАЗВА ЛЕОНАРДО /ЛЕО/! ...
ЛЕОНАРДО/85/ СТОИЛКОВ/102/= 85+ 102= 187
187= ДЕВА МАРИЯ/85/ + СВЕТИ ДУХ/102/
187= ПЕТЪР/85/ СТОИЛКОВ/102/
Петър Стоилков е дядото / по баща/,
както и полубратът на моя син...
187= СИНАЙ+ ОТЕЦ+ МОЙСЕЙ

ЛЕО СТОИЛКОВ= 33+ 102= 135
135= ИИСУС+ МАРИЯ = ИИСУС+ ЛЮБОВ
135= САВИО ДЕЛ ЧЕЛО /итал.= мъдрец на небето/
135=ЛЮБОВ + ЧУДЕСА
135= ЦАРИЦА ЛЮБОВ
135= ТЕРЕЗА ЛИЗИЙСКА /Света Тереза/
135= РАК + ВОДЕН ДРАКОН /аз/
БЛАГОДАРЯ ТИ, ГОСПОДИ, ЧЕ МЕ ДАРИ С ТАКАВА НЕОПИСУЕМО ОГРОМНА РАДОСТ!
БДИ НАД ТОВА СПЕЦИАЛНО МОМЧЕНЦЕ С ЦЯЛАТА СИ БЕЗГРАНИЧНА ЛЮБОВ!
БЛАГОДАРЯ И НА МИЛАТА МЛАДА МАЙЧИЦА, ЧЕ НИ ДАРИ С ТОВА АНГЕЛЧЕ! ОБИЧАМ ТЕ, ТЕРЕЗЧЕ - ТИ СИ МИ ГЕРОЙ! БДЕТЕ С МЛАДИЯ ТАТКО НАД НАШЕТО КРАСИВО БЕБЧЕ! АЗ СЪЩО ЩЕ ИМАМ ГРИЖАТА ЛЕО ВИНАГИ ДА БЪДЕ ЗДРАВ И НЕБЕСНО ЗАКРИЛЯН!
Тъй като няма да публикувам снимка на новороденото ни бебче, ще публикувам снимка на сина ми като мъничък в моите прегръдки...

Няма коментари:

Публикуване на коментар