четвъртък, 13 февруари 2020 г.

1601. ЛЮБОВТА Е ВЕЧНА!.../14.02.2020/

На теб, необикновено силно озарен!
---
Днес искрят очите от екстаз небесен!
Златната река във стих се прероди...
Чухте ли, тревоги? - Днес съм страстна песен,
осветила с лазер звездните следи!
Цялата съм нежност и любов сакрàлна!
Злото с лай опита да ме озапти...
То не знае колко сила са ми дали
скритите копнежи - извор на мечти!
В мен напира щедрост, спусната от горе -
ще раздавам обич с галещи лъчи...
Любовта ми може с мисли да говори.
Мракът ще го втриса и ще му личи!
Лотосна съм днес и с аура красива.
От вселенски маг е моят огнен ген.
С валентинска песен към света отивам,
за да го превърна в порив вдъхновен.
Любовта е вечна и непобедима!
Тя е лава мощна! Тя е жив вулкан!
Тя е мой Спасител!... Затова ме има,
за да следвам с вяра пътя й огрян!

14.02.2020, 0ч.15мин., петък.Ден на Свети Валентин.
САКРАЛЕН - /от лат./ = СВЕЩЕН, ПОСВЕТЕН НА БОГОВЕТЕ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар