събота, 1 февруари 2020 г.

1599. В МЕН ЖИВЕЕ ТВОЯТА НИРВАНА!... /1.02.2020/



На моя  звезден любим!
----
Вярвай, скъпи, раждам ново време...
Знаци хиляди ти го подсказват.

Светлите души са свръх-големи.
Яко дим топят се стари язви...
С образ нов са днешните сезони.
Зимите във пролет се превръщат.

Щом със гръм отровите прогоня,
в храм ще се превърне всяка същност.
Любовта ни ще огрява дните,
от които нов живот ще блика.
Искам с твойте ветрове да скитам,

да раздавам чувства звездолики...
Искам да ми вярваш, командоре!-
В мен живее твоята Нирвана!

Тя със нострадамски хъс говори
и раздава истини огряни.
Знам, повярвах, че си буден вече,

че наяве виждаш чудесата,
дето ни подготвят отдалече
за реалност, катедрално свята.
Злите сили ще замлъкнат скоро.
Лотоси ще позлатят безброя.

Във екстаз небето ще говори,
за да чуеш, че съм твоя...твоя!
Ще се слеят мисли достолепни.
Висши страсти с огън ще ни ваят.

Затова, любов - расти, укрепвай! -
Слей се с чудесата на безкрая!


1.02.2020, събота, 16,11ч.
Боже, благодаря ти! Щастлива съм!

Няма коментари:

Публикуване на коментар