понеделник, 25 април 2022 г.

1772. СВЕТЛИНАТА НИ Е В ТРАНС ВСЕМИРЕН!...




 

СВЕТЛИНАТА НИ Е В ТРАНС ВСЕМИРЕН!.../Мари Хигелс/
-----
На моя Небесен ТВОРЕЦ,
който ни донесе всевечно възкръсване!
И грейна в апогея си нашата ЛЮБОВ!
-----
Сладкарница...Кафе...Нов стих потрепва...
Днес любовта ни вече е ОСАННА!
Светът е прероден и с поглед светнал....
А любовта ни безгранична стана!
Със теб телепатично си говорим...
Виж - светлината ни е в транс всемирен.
А хората са някак нови хора.
Светът им сякаш има дъх на смирна.
Писалката се движи вдъхновено,
а в храма наш запяват херувими.
Днес сляхме се със земното въртене -
сияят чувствата ни несравнимо!
Подобно цъфнал цвят, при нас донесен
от вятъра най-нежен и ефирен?...
<3 <3
25 април, 2022...

ххх
-
ТИМ до МАРИ:
-
ПОЗНАЙ МЕ ДНЕС!... АЗ СЪМ НЕБЕСНА ПЕСЕН,
обгърнала със страсти ТВОЙТА ЛИРА...
Чаровнице, разтварям се във тебе...
Трептя във въздуха и ти ме вдишваш.
Да знаеш само как ми бе потребно,
да чуя че ме благославяш скришом...
Да видя как умиваш ми нозете
със златно мùро, в храма наш родено.
Как с богородична усмивка светиш,
когато мислено се сливаш с мене...
Видях те свише - бе икона няма,
от любовта ни звездна озарена...
Днес в нас пламти вселенската програма!
Днес ти си вечна пролет с мои гени!
❤ ❤
25.04.2022, 11,23ч., СВЕТЪЛ ПОНЕДЕЛНИК,
В България е вторият ден на Великден!
Стихотворението дойде на бял свят
в сладкарница "НЕДЕЛЯ"...



Няма коментари:

Публикуване на коментар