събота, 2 юли 2022 г.

1786. ДУШАТА НА ГРАДА-СВЕТЛИНА...



Грейнал Пловдив...Имаш звездна риза!
Шита е от ПРАНА  и ГАЙТАНИ...
Във сърцето ти със почит влизам!
Бях в душата ти богоизбрана,
пълна със сияния магични,
на планети приказни родени.
Знам, че те до болка ни обичат -
чудеса творят без капка леност...
Със любов Земята ни избрали,
за да я заселят с райски страсти.
Техни са митичните спирали,
сътворени тъй, че да не гаснат.
ПЪРВИ ЮЛИ ги всели и в мене,
щом с духа ми пламенно се сляха!
Всички те, вълшебно вдъхновени,
обновяват земната ни стряха.
Озовах се в царството им вчера.
В снимките ми влизаха незримо.
На Земята космос скъп намерих!
И разбрах - СПАСИТЕЛЯТ го има!


2 юли, 2022, 9, 35ч., събота=82= светлина.
На ПЪРВИ ЮЛИ съм родена в 16,30ч., в Пловдив.
Затова 
тази година на рождения си ден бях в родния ми град,
в хотел, който е точно срещу моя
Родилен дом, там, където съм получила първата си глътка въздух.
Така правят непоправимите романтични души
като мен!



 

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар