неделя, 1 януари 2023 г.

1815. НАЙ-ГРЕЙНАЛАТА НОВА ГОДИНА /1.01.2023/




На теб, Необятен!
----
Нова година сияе в сърцата...
Колко прилича на фея добра!
Най- сетне изгрява годината СВЯТА!
Къде ли е славеят, влюбен в зора?
Небесно възпява те моята лира.
Гласът на Безкрая тъй звездно звучи!
Чий стих от душата всемирна извира?
Кой сее безбрежност в небесни очи?
Изливат се стихове и благослови...
Кой ме дари с ниагарска душа?
И кой ми шепти да съм вече готова,
в мрачни съдби зли стени да руша?
Боже! Щастлива съм! Тъй те обичам,
че Ниагара зареждам с копнеж.
Нова година е фея от притча,
влюбена лудо във бриз, лятно свеж...
Как е неземно, че съм Ниагара!
Виждам Нирвана как в тебе изгря!
Днес даже и камъкът леден изгаря!
Днес любовта ни е гръм сред заря!
❤️ ❤️

1 януари. 2024, неделя, 10ч.

Няма коментари:

Публикуване на коментар