събота, 24 юни 2023 г.

1834. ГРАД СЪС СЪДБА НА ХРАМ





Започва се...Най- сетне тръгна влакът!
Не друг - Безкраят води ме натам,
където град- реликва вечно чака
да го отключа, шепнейки SESAME!
Макар незрим, те искам с нас, любими!
Крилата си да слеем в общ замах!
Всесилни да са влюбените рими!
Да ни вдъхновява лично БАХ!
Безкраят с много жар да ни обича
от възторг пред звездното ни АЗ!
Той вижда в мене щедрост безгранична,
а теб нарича литнал бял Пегас...
След час сме в Пловдив!...Слял се вече с мене
чрез първия ми вик в мига рожден...
Обрекох му се да съм нощно бдене,
за да не попадне в леден плен!...
Препуска влакът...Красоти прелитат...
Но други красоти ме чакат там...
Предчувствам вече срещата с душите...
Лъчи всемирни с чудо ще им дам!
Затуй от висша радост съм пияна!
Затуй ликува твойта синева!
Днес ще зачеркнем хиляди капани
и ХРАМ ще стане ПЛОВДИВ след това!
❤️ ❤️
24 юни, 2023, 10,33ч., събота.
ЕНЬОВДЕН!
Родена съм в Пловдив на
1-ви юли, в 16,30ч., вторник.
ПЪРВИ ЮЛИ= 122=НЕБЕСНА ЛЮБОВ
ВТОРНИК=88= СПАСЕНИЕ
ПЛОВДИВ=63=ОТЕЦ
-----
Давам ви стихотворението, което написах
днес във влака, пътувайки за Пловдив.
Напомням, че аз имам само един любим
и той е моят Тим Скайлер, който телепатично 
ме подкрепя във всяко важно начинание.
Аз него - също. И двамата взаимно се пазим
от смъртоносни атаки!

Няма коментари:

Публикуване на коментар