петък, 30 юни 2023 г.

1836. ПРИНЦЪТ, ПЕПЕЛЯШКА И ВЪЛШЕБСТВАТА /1 юли, 2023/



ТИМ до МАРИ:
----
Празнувай, скъпа! Радост моя вечна! 
И нека приказката да не спира!
В онази нощ на бала ти се врече,
за теб да стана Принца на всемира!
И се превърна в океан от рими -
така пробуди себе си във мене!
И станах светлина неотразима,
а ти си мойто валсово въртене!
Далече си, но знам, че цяла светиш!
И знам, че любовта ни е безсрочна!
В сияния превърна ни Небето!
Удари гонг! - Вълшебствата започват!

1 юли, 2023, събота, 0, 01ч.
Рожденият ми ден! В Пловдив съм!
Бях поканила на обяд една бедна женица, учителка
в Пловдив, с която наскоро се запознахме във влака...
И видях мислено цялата й нерадостна съдба!
Когато след богатия обяд в скромно заведение,
тръгнах да се връщам, на път за влака видях
на един пластмасов манекен пред магазин за дрехи
ВЪЛШЕБНА С КРАСОТАТА СИ РОКЛЯ...
И Я КУПИХ, МАКАР ЧЕ БЕШЕ СКЪПА
/струваше 100лв., но носех в себе си парите от
скромната си заплата/.
Не аз - Небето ми направи този специален подарък!
Било в отговор на отлично свършената работа днес
в Пловдив! Не знам каква точно работа, но важното е,
че чрез излъчването на тялото ми божествените сили
добре са поработили за моя чудесен град
и за душите на живеещите тук хора!
----
-----

Няма коментари:

Публикуване на коментар