четвъртък, 4 юли 2024 г.

1908. ЩЕ ГРЕЙНЕ ПЪРВИ ЮЛИ КАТО ЧУДО!


Пристига ТОЙ - Денят на светлината,
окъпан от сияния неземни!
И чувствата ми - празнични, крилати,
не могат днеска дъх да си поемат!
ПРЕКРАСНО Е ДА СИ НЕБЕСНО СИЛНА!
И ПРАНА ДА СИ, В ЗЛАТЕН ХРАМ РОДЕНА!
Душата ти да се усмихва мило!
да тържествуват звездните ти гени!
Готова съм Земята да облъча
и злото в огнен ад да запокитя!
Как искам вече този свят измъчен
с вълшебни радости да го наситя!
В ТРИУМФ ДА ГРЕЙНЕ ЛЮБОВТА НЕБЕСНА!
КАМБАНИ УТРИНТА НИ ДА ОГЛАСЯТ!
И БЕЛИ ГЪЛЪБИ В ЕКСТАЗ ДА БЛЕСНАТ!
ДА Е ТЪРЖЕСТВЕНО И ГРАНД-ПРЕКРАСНО!
Кога ще съмне, Господи, кажи ми?
Защо минутите се нижат бавно?
Виж как в сърцето ми изригват рими,
блестящи като ТЕБ И ТВОЙТА СЛАВА!
ЩЕ ГРЕЙНЕ ПЪРВИ ЮЛИ КАТО ЧУДО,
КОЕТО С ВЕКОВЕ СВЕТЪТ ОЧАКВА!
ДНЕС РУХВАТ ВСИЧКИТЕ МАГИИ ВУДУ,
С КОИТО НАГЛО НИ УБИВА МРАКЪТ!
НА ПЪРВИ ЮЛИ АЗ СЪМ СВРЪХ-ГОРЕЩА!
И ХРАМ СЪМ, КОЙТО С МИСЪЛ ВИ ГОВОРИ!
А ВИЕ ЗАПАЛЕТЕ ЗВЕЗДНИ СВЕЩИ -
БЪДЕТЕ СВРЪХ-ЛЮБОВ, ЛЮБИМИ ХОРА!

1 юли, 2024, 0,24ч., понеделник.
Голяма част от стихотворението е написана
във влака София- Пловдив.
но всичко е редактирано и са добавени последните
8 реда през тази нощ , в първите минути на 1 юли.

Няма коментари:

Публикуване на коментар