четвъртък, 4 юли 2024 г.

1911. ДА БЪДЕШ ФЕНИКС - ТОВА Е ПРЕКРАСНО!


Аз, МАРИ ХИГЕЛС, съм жената птица -
волна и свободна, влюбена в синевата,
любимка на божествените ветрове,
галена от слънцето на най-великата ЛЮБОВ!...
Обичам сините пространства в душата на всеки
и щом видя, че облаците там все повече и все по-бързо, се разпръскват,
знам, че те освобождават  от тежката си ледена сивота лъчите 
на любовта!...
И ТОГАВА СЕ ВТУРВАМ С ПЕСЕНТА СИ НА СЛАВЕЙ В СЪРЦАТА
И ГИ ОБЛИВАМ С НАЙ-ВДЪХНОВЕНИТЕ ТРЕЛИ НА СВОЯТА ОБИЧ...
Обожавам истината за скритите красоти вътре в човека
и я раздавам на света с пълни шепи чрез песните на сърцето си...
НА ТОВА СЪМ СЕ ПОСВЕТИЛА!
Защото тази истина има вълшебни способности -
тя отключва светлината в душите!
Боря се с грозотата в живота незримо, напътствана от звездните сили!
НИКОГА НЕ РАЗМАХВАМ СРЕЩУ МРАКА МЕЧА НА  СМЪРТОНОСНИТЕ ОМРАЗИ,
НА ЧЕРНИТЕ ВОЙНОЛЮБИВИ СТРАСТИ, НА ЗАВИСТТА, НА СУЕТАТА И НА
САМОВЛЮБЕНИЯ ЕГОС!
ЩАСТЛИВА СЪМ, ЧЕ ДОПРИНАСЯМ ДА СЕ УВЕЛИЧАВА БРОЯ НА ДУХОВНО ГРЕЙНАЛИТЕ ХОРА В СВЕТА И НА ПОВЯРВАЛИТЕ В НАШИЯ ОТЕЦ СЪЗДАНИЯ,
КОИТО СЪЩО КАТО МЕН НЕ СПИРАТ ДА СЕ САМОИЗВАЙВАТ ДЕН СЛЕД ДЕН,
ЗА ДА СЕ ПРЕВРЪЩАТ В ПОБЕДОНОСНО ЛИТНАЛИ ЖАР-ПТИЦИ...
ТОЧНО ПО ТОВА ВСИЧКИ НИЕ СИ ПРИЛИЧАМЕ, СЛЪНЧЕВИ ХОРА!
ДУШИТЕ НИ СА ФЕНИКСИ, КОИТО ПОДАРЯВАТ НА СВЕТА ВЕЧЕН ЖИВОТ!
КОЛКО Е ПРЕКРАСНО ДА СЕ ПОСВЕТИШ НА ТАКАВА ВИСША ЦЕЛ, НАЛИ?

28 ЮНИ, 2024.

Няма коментари:

Публикуване на коментар