вторник, 16 септември 2014 г.

1375. СТЪПИХ НАКРИВО- ДЕСНИЯТ МИ КРАК ПОСТРАДА /16.09.2014/



/Първата снимка е от 16-ти, а втората от 17-ти сутринта - с голям оток и с малко болки/

ЕНЕРГИЙНО НАПАДЕНИЕ В ДНЕШНОТО УТРО...
Искате ли да ви разкажа как точно се нападат с лоши енергии хората. А такива като мен, дето въпреки енергийната си защита, получават удари от много посоки, понякога допускат тия студоносни вихри в себе си, за да поемат ударите на важни за всеобщата ни кауза, близки на сърцето ни сродни души. Защитавам стотици мои приятели и роднини, които са подложени на ежедневни атаки, като поемам техния товар непрекъснато. Но на днешния ден поех невероятно количество лоши енергии от тези, които ги атакувах вчера и днес. Складирах ги в себе си и започвам денонощно да ги разграждам, превръщайки ги във фотони. Случилото се днес с мен има видим ефект. Ето какво преживях /и да знаете, колкото е по-духовен един човек, толкова по-грандиозни са атаките срещу него/...
Тръгвам сутринта към пощата, за да получа колет от моя близка /повече няма да споменава имена и няма да снимам продуктите, за да не бъдат и те атакувани,  защото навлязохме в остра фаза на битката ни със злото/. Вървя си спокойно и изведнъж стъпвам накриво, като ме прониза остра болка - но не, не си навехнах глезена - там се намират едни от най-важните енерго-центрове на смъртта и затова глезените ми имат страхотна защита. А целта бе небето да допусне да бъда наранена, за да поема чрез травмата тая огромна маса от свирепи и агресивни излъчвания , нападащи тия дни и моите близки, и Бойко Борисов, и хора, свързани директно с неговата защита. Те представа си нямат за това, но аз го усещам непрекъснато, когато са под угроза.
Вчера пастрокът ми имаше рожден ден - атаката срещу него бе смъртоносна, а продължава и днес да е такава, без той да го усеща. Сега вече съм предотвратила опасността. Но освен него на 15-ти септември и други хора получиха големи дози агресивен студ, опасен за тях и за близките им.
Вчера бе атакувана и любимата ми приятелка.
Вчера бе атакувано семейството на моя братовчедка, чийто син беше за една седмица по северните държави с техните ледени излъчвания и се върна силно натоварен с опасна за здравето и живота си негативна енергия.
Затова небето в такива случаи допуска аз, която съм подготвена за удари, да поема огромно количество от техния студоносен товар, за да не им се случат катаклизми със здравето и дори с живота.
Та като стъпих накриво, се спука голям кръвоносен съд и се скъса главен нерв, което е източник на нечовешка болка и на оток. Спрях под козирката на едно ресторантче, където не вали дъжд, седнах на стол край близката маса и веднага започнах с вълшебните си пръсти  да  обработвам отока и да неутрализирам  болката, защото ме чакаше доста път до пощата и обратно до в къщи. Първо се обадих на две от потърпевшите мои близки, за да поема в този момент още от студа, който ги напада - и тях, и семействата им. След краткия разговор и като донякъде ги успокоих, че не съм чак толкова зле, продължих с бойна крачка към пощата. Взех колета и се върнах. В къщи видях, че отокът е наедрял много - беше станал колкото една средно голяма ябълка. И веднага се заех да премахвам последиците от нападението - голямата червена подутина, пълна с кръв, изчезна. После станах и започнах да готвя постни чушки пълнени с ориз - тяхната цифра ще помогне на много хора, свързани с мен, да им се заздравят енергийните защити в този ден. И по едно време ми просветна да снимам травмата, за да има илюстрация на моя разказ - знаете че е важно да споделям с вас истините от моя живот - това ви отключват позитивното излъчване и ставате все по-силни срещу подобни зловредни нападения, незрими за очите, но понякога с много тежки последствия за хората без силна енергийна защита.
Сега цял ден и цяла нощ ще работя, за да разградя този ЗВЯР от опасен студ, влязъл в мен и причинил травмата ми - впрочем, тя почти не се забелязва вече, но определено има болка. До утре ще съм кукуряк, защото пак ще ходя на пощата - майка ми вчера ми звънна и каза, че са решили да ми спретнат един колет /точно на семейния им празник - 15 септ./ и че той е доста голям. Уверявам ви, че ще се справя, защото имам мотив - чрез тези продукти още повече ще ги разтоваря и ще им запазя живота - все пак са 80-годишни и много се старая да не им се случват подобни истории като тази с моя крак. Аз всичко мога да понеса и с лекота да се справя с болка от този род, защото имам огнени пръсти с чудотворно действие, доказано през годините но те...Не бих допуснала те да бъдат смъртоносно атакувани.
И за да завърша ще ви разкажа нещо като допълнение. Само още два пъти в живота си съм стъпвала накриво, но тогава не бях така силна в излъчването си и нямах мощна защита, затова травмите бяха много болезнени. Единият път бях на около 33 години - слизайки от автобус, стъпвам върху глезена си, който сякаш сам се изви и изхрущя. Тогава припаднах в ръцете на хората до вратата на автобуса, чакащи да се качат. Помня, че изпищях от  нечовешка остра и пронизваща сърцето болка. Това нападение никога няма да го забравя. Отокът на левия глезен беше огромен и помня, че едвам се прибрах. После сама го премахнах като си правих сеанси два дни и всичко изчезна.
Вторият път бяхме с моя бивш приятел в Гърция /2012г./, там не се хранех изобщо през седмицата, докато почивахме - пълен глад - защото това ме пази от атаките на злите енергии в Гърция, където точно тогава започваха в Атина ония пожари на лумпените по площадите. И когато се прибирахме, слязохме за малко край шосето да се разтъпчем, когато изведнъж стъпих накриво - изпищях от чудовищна болка и просто ми призля - бях атакувана смъртоносно. Той ми изсипа цяло шише с вода на главата и беше много паникьосан, а аз влязох в колата и му казах, че ей сега ще оправя нещата. В продължение на цял час буквално се борех за живота си и изведнъж болките изчезнаха, отокът - също. Той се шашна от това, което става пред очите му - видя, че  с ръцете си спасих собствения си живот. Точно тогава съм създала огнен щит на центровете на смъртта, които се намират на глезените ми - работих и двата крака едновременно.
Затова днес глезенът ми, макар току-що наранен,  е в прекрасно състояние /десният/, а травмата от лошата енергия е съсредоточена между малкото пръстче и глезена. Впрочем когато се атакува десния крак, това означава, че някой от хората, на които съм правила сеанси също точно там е получил травма. Да ви кажа, че десният крак е свързан с енергийните центрове на сърцето. И наистина - вчера пастрокът ми имаше рожден ден -опасен за живота му ден, когато негативните енергии най-силно нападат рожденика, а неговото слабо място е сърдечната аритмия, която напоследък  си трае. Затова днес се е наложило да поема чрез тази своя травма вчерашната негативна енергия постъпила в сърдечните му центрове. Сега, въпреки поукротената болка, съм спокойна и щастлива. И ми идва да ви разцелувам всички - защото усещам колко важна е днешната ми победа! Докато си работя с крака, се отключва толкова мощна светлина, че човешкият разум няма как да го проумее. Но мога да ви кажа, че тя ще е бумеранг на възмездието, насочен абсолютно към всички зли сили в телата на определени негативни хора, преливащи от омраза и удрящи по духовните личности на България. Този път си намериха майстора. Аз съм любимка на небето, защото цял живот закрилям добрите хора, та вече ЗЛОТО през тия дни не с мен, а с неговия гняв ще си има работа.

16.09.2014, ВТОРНИК.

Няма коментари:

Публикуване на коментар