вторник, 23 септември 2014 г.

1378. ДУХОВНОТО ПРИЯТЕЛСТВО В ДНЕШНО ВРЕМЕ.../23.09.2014/




ДУХОВНОТО ПРИЯТЕЛСТВО Е НАЙ-ВЕЛИКОТО БЛАГО НА ТАЗИ ЗЕМЯ... РЯДКО СЕ СРЕЩА, НО Е ИЗТОЧНИК НА ЗДРАВОСЛОВНА ЕНЕРГИЯ, ОЗАРЯВАЩА  ВСИЧКИ ХОРА НАОКОЛО.


Какво да ви кажа - в шок съм тази заран, заради чувството, че не съм сама в своето доброволно усамотение, тъй като небето ми е изпратило  приятелка, свързана чрез цифрите си с други духовни същества  и тяхното задочно присъствие в живота ми  ме кара да се чувствам специална. Става дума за една светлина, която е грижовна към мен, трудолюбива, извисена до високите нива на мъдростта, озарена от позитивизъм и умееща да те зарадва с дарове, идващи от вдъхновението и от обичта й, която не всеки притежава в този й непринуден вид. Днес за пореден път почувствах силата на една сродна душа, с която очевидно сме свързани енергийно. Колко е хубаво че не си сам сред този толкова смръщен и егоистичен свят, на когото все подаряваш лъчите на своята всеотдайна същност, а той е все недоволен и все по-леден понякога...

---
23.09.2014









Няма коментари:

Публикуване на коментар