сряда, 19 ноември 2014 г.

1394. СУРОВИТЕ КАРТОФИ - ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ПОЛЕЗНИ



СУРОВИТЕ КАРТОФИ В МОЕТО ДЕТСТВО, А И В ДНЕШНО ВРЕМЕ...

/от тях се отслабва, освен всичко останало, за което ще прочетете в линковете тук/

Още като бях 3-4-5 годишна явно съм имала вече много силна интуиция, щом съм била насочвана свише да ям редовно сурови картофи. Видя ли, че баба ми Любина /царство й небесно/ вземе тенджерата и започва да бели картофи за манджа, сядам до нея и все мрънках за още и още картофчета. Хрусках ги като ябълки. Баба много ми се радваше и повтаряше:
- Яж, баба, яж - то е арно /полезно/...
Хората знаят за много от полезните свойства на суровите картофи, но не знаят най-важното, което съм получила като полезно познание от Нирвана /Нирвана, това е мощната пробудена светлина в подсъзнанието на духовно силните хора/... Суровите картофи имат изключително силна здравословна позитивна енергия, която отключва в нашите гени ПИНИНОВИТЕ КЛЕТКИ - те са чудотворците в организма ни и ни даряват с вечно здраве, с вечна младост, с вечен живот. Само ако си наследил  СИЛЕН БОЖЕСТВЕН ДУХ, само тогава имащ силна  интуиция, а тя отвреме навреме  ти внушава желание да консумираш сурови картофи. Мен като малка все ме тъпчеха да ям, а аз все се дърпах от стандартните манджи. Но обичах баница, печени фъстъци, пържено с масло домашно пиле /то тогава нямаше други пилета/, много обичах и топъл хляб - ядях до пръсване. Така че бях пухкавичко дете. Явно, за да не пълнея, нещо ме е карало да ям на корем СУРОВИ КАРТОФИ поне по два пъти в седмицата. И това продължи през цялото ми ранно детство. Ето, прочетете сами в този материал какво лекуват суровите картофи. Давам ви и втори линк за полезните вещества в тях.
И сега има периоди, когато  редовно си беля по два картофа на ден и си ги хапвам - ей така, без нищо друго. 
Може да ги рендосате и да си ги овкусите като салата с розова хималайска сол и зехтин, плюс магданоз...  Опитайте - повече от полезно е.

А и вкусно.

ТОЗИ ЛИНК ГО КОПИРАЙТЕ В ГУГЪЛ И ЩЕ ПРОЧЕТЕТЕ ИНТЕРЕСНИ НЕЩА ЗА СУРОВИТЕ КАРТОФИ:
http://gotvach.bg/n5-26311-%D0%97%D0%B0_%D0%BA%D0%B0%D0%BA%…
Картофите са много полезни, те съдържат ценни хранителни вещества. Освен нишестето картофите съдържат протеини и мазнини, целулоза и хранителни влакнини, органични киселини и много витамини.
gotvach.bg


http://lekuva.net/.../obiknovenite-kartofi-neochakvano...
Картофите спокойно могат да заместят цяла шепа...
lekuva.net

Няма коментари:

Публикуване на коментар