сряда, 2 септември 2015 г.

1423. ТРЕТИ СЕПТЕМВРИ Е СПЕЦИАЛЕН ДЕН



ДОБРО УТРО ЗА ОНЕЗИ, КОИТО СЕГА СЕ ПРОБУЖДАТ...
Днешният ден съм го кръстила  "ДЕН НА СВОБОДАТА"...
Защо ли? Ами преди години имах приятел - Михаил Скиба, гениален музикант, композитор, режисьор и пр.- българин по майчина линия, забягнал в Германия през соца, защото го преследвали - баща му бил украински царски офицер. Малкият Мишо като дете бил вундеркинд- цигулар и в най-тежките години на глад и недоимък правел концерти из страната и изхранвал семейството си. Като станал младеж, са го арестували и в подземията на ДС са му трошили пръстите и са го подлагали на всякакви мъчения от омраза към произхода му.
Та Скиба точно на 3 септ. еди-коя си година се озовал в Германия и, прекрачвайки нейния "праг", чул празничен звън на камбани - чудна песен от камбани възвестявала  освобождението му  от червеното иго. Още е жив - нека небето да продължава да го закриля и да му дава здраве - защото някога му правех много сеанси, доста болести прогоних от тялото му - цели 7 години...Сега продължава да поема от фотоните, които му изпращам. Роден е през 1935г. Много е направил за мен, а и аз - също се грижех всеотдайно  за него... Останахме си добри приятели, макар че не контактуваме. Плачеше на глас, когато му отказах да отида да живея с него в Палма де Майорка, където бе поръчал да купят къща с басейн. Отказах категорично с думите, че аз искам да дам всичко от себе си, за да се превърне родината ми в земен рай. Той беше много богат и веднъж ми каза:
Представи си, че съм златната рибка, решила да те възнагради за доброто, което даваш на хората. Какви три желания искаш да ти изпълня? Казах му:
1. Първо - искам да срещна моя Тим Скайлер, който е сродната ми душа и моя енергийна половинка.
2. Второ - Искам да сме много щастливи с Тим и нашата любов да пребъде, защото само така ще помагаме на България да възкръсне.
3. Трето - Искам да живеем в мир и хармония дълго, за да помагаме не само на страната ни, но  и на целия свят в неговата битка със злото.
МОЯТ ЧОВЕК КАТО МИ ЧУ ЖЕЛАНИЯТА, СЕ ПЛЕСНА ПО ЧЕЛОТО ИЗУМЕН И КАЗА, ЧЕ ТАКОВА НЕЩО НЕ МУ СЕ Е СЛУЧВАЛО.
- Ако беше някоя друга българка, тя, за разлика от теб щеше да поиска скъпа кола, апартамент и тлъста сметка в банката, а ти...

3.09.2015г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар