вторник, 8 септември 2015 г.

1425. ТРИУМФЪТ НА ИЗГРЕВА /9 септ. 2015/




На теб, чудотворно зазоряване в живота ми!
----
Зора зори...Лазурът розовее...
Изчезвай, мрак! Животът ми е нов!
Не питай твойта злобна нощ къде е.
Прогоних я със вихър от любов!
Днес изгревът ме прави преродена.
А щастието ми с пулс велик тупти.
Днес цялата съм огнена вселена,
отключила вълшебните врати!
Чрез силата на свойта звездна лира
изпратих злото вдън-горите аз.
Разбирате ли, хора - триумфирам!
Затуй посрещам изгрева с екстаз!
Зора зори...животът гони мрака.
В мен хоризонтът блесва позлатен.
Днес изгревът, подобно принц очакван,
със стих пробужда нежността във мен.
И грейвам от любов богоизбрана,
с лъчи погалвам звездните цветя.
В градините ви, хора, ще остана
и лотосно за всички ще цъфтя!

9.09.2015, 7,33ч.
---
Снимка от 21.02.2016г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар