вторник, 8 септември 2015 г.

1424. ПОЗДРАВ ЗА РОЖДЕСТВО БОГОРОДИЧНО /8.09.2015/



Картина с рози получих като поздрав за именния ми ден /РОЖДЕСТВОТО НА СВ. БОГОРОДИЦА/ от Здравка Борисова, моя приятелка във фейса. Толкова се развълнувах от тази красота, че след като написах отговора, веднага излях емоциите си в поезия:
 


МАРИ ХИГЕЛС:
Мила Здравче, ти просто ме смая - изпратила си ми вълшебни рози, които там, ОТ ГОРЕ ги изливат днес в живота ми щедро, в цялото им розово великолепие...Да бях мечтала, нямаше да получа такъв дар небесен...И си избрана точно ти - точно чрез теб да получа тая душевна наслада...Хич да не си поет, ще пропишеш стихове, възпламенен от вълнения. Благодаря - и на теб, и на моите ангели, които винаги ще намерят повод да ме превърнат в празнична заря от щастие!

------
НАЛИ РАЗБРА? /Мари Хигелс/

На теб - озарен и неповторим!
-------
Благодаря ти, звезден командоре,
че розите на любовта набрал си,
че с много страст изсипваш ги отгоре
и сякаш съм на бал...Върти ме валса...
Омаяна, разискрена, копнежна,
сред облак от неземни аромати...
В богиня ме превръща твойта нежност
и розовите рози стават златни...
Нали разбра - за мен си вече всичко:
и херувим, и блясък в катедрала,
и принц небесен, който тъй обичам,
че цялата вселена бих ти дала! 
До болка съм повярвала във тебе
и знам, че чакаш гонга на звездите,
когато, от велик пожар обсебен,
ще ми внушиш към твоя свят да литна!

8.09.2015, 17ч.10мин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар