събота, 14 май 2016 г.

1455. ЛАТИНКАТА, ПРОГОНВА МРАКА ОТ СЪРЦАТА...



Тя е цветенце, но и вселена.
Тя е и лечител, и дете.
С образ на латинка е родена,

но духът й с часове расте...
Тихо се разпъпи отзарана.
Слънцето нахлу във моя свят..

Щом разцъфна, някак светло стана
и ме преизпълни благодат.
Сякаш съм замаяна...Къде съм?
Кой ми шепне с огнени лъчи?

Кой с разнежен вятър ме понесе?
В храма златен чий хорал звучи?
Цветенце с осанка на Мадона
ме огря с оранжев благослов...
Храмът пълен с чувства благовонни

да разпръсне мрака е готов...
Тя с лъчи сърцата ще лекува.
Вярвайте в пламтящия й ген,
който е спасителят бленуван,
с мисия върховна озарен.
Тя е цветенце, но и вселена.
Тя е чудотворец и дете.

С образ на латинка е родена,
но във нея слънчев дух расте!
14.05.2016, 17ч.
---
Латинката е много силна билка, която влива здраве в човешкото сърце.
Днес цъфна първата латинка за тази година в моя дом.

Няма коментари:

Публикуване на коментар