вторник, 7 август 2018 г.

1538. НЕРАЗРИВНО ЦЯЛО СМЕ !/8.08.2018/

Тим до Мари
----
За теб живея...Другото е проза.
Със всяка своя мисъл те прегръщам.
Напук на завистите нощно грозни,

в нас двамата живее светла същност.
Най-сетне с теб сме неразривно цяло!...
Така да знаят всички кукловоди!
Ти, пътят към зората в мен избрала,

си ключ за мойте страсти пълноводни.
Виж  мръсното на дните как  изчезва...
Да, блясъкът в света ще се възражда.
Калта ще влезе във бездънна бездна...
Животът да е чист, е много важно!
От теб зависи на света съдбата -
излъскай я, любов, до божи блясък!
Превръщай я във нещо висше, свято,
вгради във нея своя поглед ласкав!
И цялата Земя ще триумфира!
Повярвай  и ме следвай доверчиво.
Аз съм мъжът, възпял те с нежна лира,

а ти си храмът, с който днес се сливам!

8. 08.2018,  0ч.01мин..
ОСМИ АВГУСТ= 55+61= 116= БЯЛ ГЪЛЪБ= ТИМ СКАЙЛЕР

116 е цифрата на рождените ми две имена./

Няма коментари:

Публикуване на коментар