събота, 18 август 2018 г.

1541. ВЕЛИКА ЛЮБОВ, СИНЕ МОЙ, ТЕ ЗАКРИЛЯ! /13.08.2018/


Посвещавам на моя специален син, по случай 35-годишния му рожден ден!
И му пожелавам винаги да бъде извор на жива вода, която заздравява болни души, дава крила за висшите пространства  и раздава здраве, раздава животворна любов на всички!
Бъди жив и здрав, бъди безкрайно щастлив с любовта, която озарява живота ти, момчето ми!
Бъди отговорен към всички, които обичаш и ще пребъдеш!

-----
За мен си синът, от вселената пратен,
извайван от майчини длани.
Нали си разбрал - имам ролята свята,
от зли бесове да те браня!
Спомни си момченцето, сгушено в мене
след битки с поредни кошмари.
До мойто легло бе веднъж на колене,
нападан от злоба прастара.
Две детски сълзици...И зов за закрила...
А аз - окована с вериги...
Но мигом се вдигнах, от тътен по-силна
и...Злобата гръм я застигна!
Сред сълзи и мъки растяхме с теб, сине!
Какви ли не гаври понесох!
Среднощно разплакана, тинята ринех...
Не беше животът ни песен!
Но днес...Виж се само - до слънце израсна!
И имаш съдба звездочела!
В най-черните доби тя свети тъй ясно,
че влива ти мъдрост и смелост.
Велика любов, сине мой, те закриля!
Надявам се, знаеш го вече.
Живота ти с изворна святост умила,
нарича се майчица вечна!

13 август, 2018, 4,26ч., синът ми е роден на тази дата, в събота,  точно в 17ч.

1 коментар:

  1. Здравейте, скъпи приятели. Дойдох да споделя с вас много добра новина. След няколко неуспехи с банките и измамниците получих заем от 50000 евро на сериозен заемодател. Аз ви давам контакт за всички, които имат нужда.

    Имейл: arianedubois126@gmail.com

    ОтговорИзтриване