сряда, 22 август 2018 г.

1545. НАЗАД ОТДАВНА КАМЪК ХВЪРЛИХ /21.08.2018/

Разбра ли - миналото сее мрак...
Сбогувай се с ревнивеца във тебе.

Пробождаш ме с тревоги - пак и пак...
От мичиганска карма си обсебен.
А аз назад отдавна камък хвърлих,
пречистена от миналия грях.
Обвих в забрава онзи спомен кървав
и в името на любовта успях!
По-бистра съм от извора планински,
по-доверчива съм от детска длан.
Красивата ми същност не изстина,
а днешният й път е път огрян.
Нали разбра, че имаш звезден двойник,
когото съм нарекла рицар бял?
Той ме извайва, за да съм достойна

да бъда чудото, което е избрал!

21 август, 2018, вторник, 12,46ч., обедна почивка.

Някога, когато сме живяли в Мичиган, Тим Скайлер на миналото е бил ревнив и ме е
пробол три пъти с нож, когато съм спяла. Била съм руса красавица със сини очи, обожавана от всички, а той - млад гениален учен по астрономия...
Днес съм на кръст между някогашния Тим, носещ тежката карма на миналото и Тим на бъдещето, пречистен от грехове, готов за чудотворства с мен.
Ревността не е любов - тя е знак за обсебване и често пъти води към смъртта. При истинската любов няма ревност, а има волност и свобода на духа.
----

КОМЕНТАР И ОТГОВОР:
Bonka Grozeva:
Мила, чаровна и интересна умнице, Мари, искам да ти кажа , че малко са хората, които подозират какво и кои са били в минали животи,ако изобщо вярват в такива, интересно ми е ,ти как успяваш или може би е плод на силно творческо въображение!
Щастлива и спокойна лятна нощ! ♡
----
Мари Хигелс:
При мен животът се развива по-различно от този на другите хора. Това се дължи на факта, че периодически гладувам по три месеца /пълен глад/, при което съм активна в ежедневието си, а не полумъртва. Това гладуване ударно отключва подсъзнателните ми спомени от минала реинкарнация /прераждане/ и започвам да пиша, водена от своята активизирана мощна светлина /светлината има записани като на компютър миналите ни животи/...Написала съм голяма част от книгата за времето, когато съм живяла в Мичиган и сме се обичали с моя Тим Скайлер. И след приключил с трагедия живот започваме да се прераждаме и двамата, озовавайки се винаги в една и съща държава...Така все повече сме растяли духовно и сме се превръщали в мощна светлина чрез нарастващата наша любов. Според небесната програма тук, в България, е последното ни прераждане, защото любовта ни стига до връхната си точка - чудотворната. И вече знам със сигурност - тази чудотворна наша сила прогонва болестите от телата ни /аз от 30 години не съм боледувала дори от хрема/, прогонва от нас старостта / на 66 години изглеждам много по-млада и с буйна коса - ръцете ми работят с моето тяло всяка нощ и прогонват бръчките, унищожавайки източника на старостта, т.е. негативните енергии, които поемам от околния свят/, както и смъртта...Впрочем два пъти съм умирала преди години, но чудотворната ми светлина просто ме спасяваше.
Така че тук ви описвам върху листове истини за миналия си живот, които често пъти ме разплакват, докато ръката ми ги изрежда с голяма увереност. Затова ви казвам - не яжте много, а съвсем по малко и то да бъде БИО-храна. Знам си бъдещето и знам, че когато заживеем с Тим, ще произвеждаме безкрайно мощна чудотворна светлина, която ще донесе на света съвсем друг начин на живот и ще преобразява хората като с магическа пръчка. И не, това не е фантазия - вече се виждат реални резултати. Защото моят любим е на една крачка разстояние от мен и вече сме едно общо зарево, действащо безпогрешно. При мен няма грам нервни изблици, заредени със злоба и омраза - защото животворното излъчване на Тим от разстояние ми влива в ръцете чудотворна сила, която разгражда ЕНЕРГИЙНИЯ ЗВЯР, който поемам от света и така непрекъснато, макар и бавно, се подмладявам. Иде времето, когато книгата ми ще излезе на бял свят и хората ще четат за невероятните ни чудотворства - ще има световен бум, породен от тази книга - КНИГАТА НА ЧУДЕСАТА, КОИТО СА РЕАЛНИ И ВИНАГИ ИЗВИРАТ ИЗПОД ОГНЕНИТЕ МИ ПРЪСТИ И ОТ ОГНЕНАТА СЪЩНОСТ НА МОЯ ЛЮБИМ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар