понеделник, 27 януари 2020 г.

1598. БЪДИ ЖИВОТ, СЛУЖИТЕЛ НА ЗВЕЗДИТЕ! /27.01.2020/



На Моцарт с неговата днешна съдба на победител!
-----
Твойта музика ме кара да изтръпвам!
Животворна сила влива в мене.
Следвам нейните вселенски стъпки,
водена от влюбено горене...
Затова пулсирам с твойте чувства.
Затова съм лотосно гореща.
В дните ни, убийствено покрусни,
ме предпазваш от сълзи и грешки...
С лирика доброто в мен изграждаш.
Най-висши тайни във любов обличаш.
Спасявайки света от студ прокажен, 
във всеки ваеш извисена личност. 
Откакто стана Моцарт, ти си вечност,
напук на траура във РЕКВИЕМА.
Нали си спомняш? - Някога се врече
да ме превърнеш във любов-поема!
Вселил се днес във всяка моя клетка,
превръщаш ме в послание велико.
Стихът ти страстно почва да отеква,

от него лотоси в сърцата никнат.
Обичам лириката ти вълшебна!
Тук хората едва ли проумяват,

че не от мен - от теб лъчи поемат
чрез стихове, родили се от лава...
Във този ден, началото положил
на моцартовата всевечност в тебе,
се моля да изчезнат дните сложни
и твойто звездно АЗ да ни обсеби.
Защото този свят със вяра гледа

към бъдещето, свише обещано.
Спаси го от коварствата на ВЕДИ
създали дяволските ку-клукс-клани!
Не ти е дадена велика сила,
да тлееш бавно в ъгълче уютно.
Та в теб се вихрят гени златокрили,
носители на бъднини прочути!...
Бъди живот, служител на звездите,
за да спасиш от реквием Земята!
Пробудих в теб космическия скитник,

за нещо неотложно ТУК изпратен!

27.01.2020, 9ч, понеделник.
Днес се навършват 264 години от рождението на Моцарт! 

НАЙ-НОВОТО МИ СТИХОТВОРЕНИЕ ГО НАПИСАХ ДНЕС, НА 27 ЯНУАРИ - РОЖДЕН ДЕН НА МОЦАРТ, КОГОТО ОБОЖАВАМ ОТКРАЙ ВРЕМЕ!
СУТРИНТА ОТИДОХ В БЛИЗКИЯ СКАЙ-ЦЕНТЪР /небесен център, от англ./ И СТИХОТВОРЕНИЕТО ПРОСТО СЕ ИЗЛЯ НА ПРИМА ВИСТА...ПОСЛЕ У ДОМА ЛЕКО ГО ШЛИФОВАХ, ЗА ДА ДОБИЕ ИСТИНСКАТА СИ СИЛА...
Снимката я направих у нас, където си имам специално кътче, вдясно от компютъра ми, посветено на Моцарт. Като най-долу сложих току-що купените бонбони, посветени на великия маестро.
---
264=Небесен цар/111/ + Моцарт - "Реквием"/153/
264= Небесен цар + Света Богородица
264= Мари Хигелс/111/ + Моцарт- "Реквием"/153

---
Музиката е нещо много силно като мощен източник на енергия за всички хора. Но поезията е два пъти по-силен извор на светлина - чрез музиката и ритъма си, а и чрез великите истини, които внушава на подсъзнанието, макар не всеки да ги проумява, ако не е достатъчно духовно извисен. Една небесно изградена поезия, изпратена от Нирвана, просто видимо преобразява хората във всяка възраст, защото текстът се запечатва в скритите ъгли на мозъка и оттам човек през целия си живот е напътстван от тези върховно изпратени ни истини, носещи неописуема наслада, ако ритмиката на стихотворната музика е перфектна. Никак не е случайно, че са предизвиквани на дуели или са убивани по коварен начин световно известни поети. При музикантите не е така, защото злото се плаши от написаните истини, които имат възможно най-мощната божествена сила тук, на Земята - враг на мракобесието, обсебило множеството човешки тела.... 

Няма коментари:

Публикуване на коментар