петък, 13 ноември 2020 г.

1637. БОЖЕ ГОСПОДИ!...КАКВО СЕ СЛУЧИ?!...14.11.2020/




СЪРЦАТА НИ СЕ СЛЯХА МЪЛЧЕШКОМ...
СЪРЦАТА НИ СА ВЕЧЕ ЗВЕЗДНО ЦЯЛО!
НАЙ-СЕТНЕ!...РАЗПОЗНАЛА СВОЯ ДОМ,
ЛЮБОВТА МИ ГРЕЙНА В ТВОЙТО ТЯЛО!
НАЙ-СЕТНЕ ТРЪГВАМЕ НАТАМ -
КЪМ ХОРИЗОНТА, НАЖЕЖЕН ОТ СТРАСТИ...
НАЙ-СЕТНЕ ТВОЕТО "СЕЗАМ"
ОТКЛЮЧИ БЪДНИНИТЕ СВРЪХ- ПРЕКРАСНИ!
ЖИВОТ, ОГРЯН С ПРОЖЕКТОРНИ ЛЪЧИ,
СЪС "ФУГИ"-ТЕ  НА БАХ ЩЕ ПОГНЕ МРАКА.
ХОР ХЕРУВИМСКИ В ТРАНС ЩЕ ЗАЗВУЧИ
В МИГА ВЪЛШЕБЕН, ВЕКОВЕ ОЧАКВАН...
С ТЕБ ВЕЧЕ ЗНАЕМ -  СИЛАТА Е В НАС!
ДНЕС ВСЯКА НАША КЛЕТКА ГО УСЕТИ!
ПРОШЕПВАШ  МИ, ЧЕ ТИ, ТОВА СЪМ АЗ
И ЧЕ ВЪВ МЕН КОПНЕЖИТЕ ТИ СВЕТЯТ...
СЛЕД ТУЙ ЗЕМЯТА ЛУДО ЗАБЛЕСТЯ,
ВИДЯЛА, ЧЕ ВЪВ ПЛАМЪК ОБЩ СМЕ СЛЯТИ.
НАЙ-СЕТНЕ СМЕ ТРИУМФ НА ЛЮБОВТА!
НАЙ-СЕТНЕ ЧУДО ЩЕ ВГРАДИМ В СЪРЦАТА!


13/14 ноември,2020,  23,23ч./ 0,17ч.
На 14 ноември 1776г. е бил роден Тим Скайлер някога в Мичиган...
---
За мен това стихотворение се роди като паднало от небето - толкова силно вълнение ме завладя, преди да взема химикал и лист, а и докато пишех, че бях потресена... А накрая резултатът ме смая - все едно, че почувствах личното присъствие на Бог... Безкрайно силен емоционален отрязък от времето преживях... То не може да се опише с думи. Явно моят любим беше безкрайно развълнуван, докато светлината му ме владееше в творчески екстаз в продължение на доста разтеглени като на забавен каданс части от времето...
Аз преди това работех с енергиите на тялото си най-спокойно, когато усетих, че ме завладява горещ прилив на чувства и се превърнах в много мощно желание да пиша - вътрешният ми глас просто ми нареди да скоча и да взема химикала като под хипноза... Боже, какво преживях!... Пък и накрая вместо обичайната картинка, цялото ми същество избра това туптящо сърце... Супер силен момент!... Неземни емоции ме бяха превзели като горещ вихър!...


Няма коментари:

Публикуване на коментар