събота, 5 юни 2021 г.

1700. ИЗРАСНАЛИ ДО ИСКРЕНОСТ БРИЛЯНТНА.../5 юни, 2021/







В началото бе огнената страст,
чиято ревност в миг изпепели ни.
Да! Егос озверял бях станал аз,
враг на нежността в очите сини!
След век се сляхме в чуден водоскок,
пречистващ всички саги осланени...
Съдбата ни бе извор свръх-дълбок,
с любов пробудил звездните ни гени.
Не сме ли с теб вселенски две души,
израснали до искреност брилянтна,
решена ада тук да разруши,
наред със дяволските му импланти?
Горим смъртта със своя плам незрим,
родил се в погледите ни искрящи...
Ти пак си влюбена във онзи Тим,
аз пак копнежни стихове ти пращам...
И ето ни сред луди времена,
когато сили влива ни копнежът.
Чрез него искам да те осеня
с познания за любовта безбрежна,
която до всемирен транс расте,
преминала през хиляди голготи.
По-чиста от божествено дете,
превръща в пепел мислите най-скотски.
И любовта ни днес е в апогей -
всесилна, свръх- развихрена до крайност!
Щом срещне мъдрост, казва й ЗДРАВЕЙ...
А церберите с пламъци разлайва.
По-силни сме далечни и сами,
макар край нас да има много хора.
Енигма сме, която в транс ломù
светът на злото - свят безотговорен!
За тайната ми знаеш само ти,
а римите ми те напътстват свише.
Затуй влуденият, от злост свисти -
не знае с кода, с който с теб си пишем.
Живей, любов, на своя остров бял!
Не ме жали, че съм тъга по тебе.
Най-приказния път съм ти избрал...
Копнежът ми по теб е вик на лебед...
Бъди свръх-търпелива все така...
Нали усещаш тръпките могъщи?
Душевността ми с огнена ръка
от раз във огнен вихър те превръща.
Жари ме копнежа вездесъщ,
от който се взривяват в мен вулкани.
Затуй, че ме превърна в огнен мъж,
съм вечно твой, любов богоизбрана!
5 юни, 2021, 11, 09ч., събота,
на кафе до езерото "Ариана", София.
ЕНИГМА= тайна
---
Любовта ни с Тим Скайлер започва в Мичиган, когато една
ужасна трагедия, причинена от ревност, води до смъртта на двама ни.
След това сме се срещали в следващи животи и така сме израствали
до добродетелни същности, наречени зарева. Днес в България е последната ми реинкарнация, когато общото ни зарево е с чудотворна сила и мащабни възможности да въздейства на хората за тяхното духовно усъвършенстване. Все още не знам кой е днешният Тим Скайлер.
---------

 


Няма коментари:

Публикуване на коментар