събота, 12 юни 2021 г.

1703. ЧУДОТО НА ТВОЕТО ОБИЧАМ...



Какво като сме странни и различни?
Какво, че с теб сме в две контрастни сфери,
щом чудото на твоето обичам
сред хаоса успя да ме намери!
Нали ти обещах да съм незрима,
а твойта муза в мен да стане фея,
която те извайва с чудни рими -
достоен стимул страстно да живея!
Затуй и пламъчето на копнежа
не ме оставя даже за минута.
Подобно пратеник, небесно нежен,
ми шепне, че не бива да се лутам.
Защото глас, изгрял в далечината,
стопявал помежду ни всички пречки...
Зареждал ме със искреност крилата
и с вяра във очите най-човечни...
Това, което свише съм прозряла,
е знание, от светлина родено...
На истините в троновата зала
то коронова влюбените гени.
Затуй безкраят в нас екстазно свети,
спасявайки света от зимни киши.
Парадът на великите планети
чрез двама ни свръх-огън днес отприщи!
На тази дата сме заря от страсти,
каквито тука никой не познава.
Венера днес е новото прекрасно,
а любовта ни е вселенска слава!

13 юни, 2021, неделя, 3,12ч.

Няма коментари:

Публикуване на коментар