петък, 26 август 2022 г.

1796. БЪДИ СВЕЩЕНА ИСТИНА ВЪВ ХРАМА.../ВАРНА, 2022, С ПЕПИ/





Здравей, ЖИВОТ, изчистен от интриги!
Обичам твоя огнен звезден глас!
ДНЕС МОЖЕШ НЕОБЯТА ДА ДОСТИГНЕШ,
тъй както в златна вис се рея аз!
БЪДИ СВЕЩЕНА ИСТИНА ВЪВ ХРАМА,
граден от светлина в сърца добри.
Хвърли лъжите, дето срам си нямат -
да тънат във забрава вдън- гори!
ДАЙ СВОБОДА НА СВОЯ ДУХ И ВОЛЯ!!
БЪДИ МОРЕ С БОЖЕСТВЕНА ДУША!
А аз вселенската ЛЮБОВ ще моля,
смъртта завинаги да разруша!
Обичам те, ЖИВОТ, заради звездите,
които са се сляли с твоя ген.
СИЯЙ чрез аурата си, С ЛЮБОВ ОБВИТА
- ТЯ ТЕ ПРЕВРЪЩА В РИЦАР ВЪЗРОДЕН!
❤️ ❤️
23август, 2022, вторник, 13,40ч.
ВАРНА.
На снимката, която е от 21 август, неделя, сме все слънчеви хора -
до мен е синът ми Боби, а до него е брат му (от друга майка) - Пепи...
Винаги много съм ги обичала и ги пазя, както небесна орлица брани рожбите си!

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар