неделя, 27 август 2023 г.

1857. КАЖИ МИ КАК, ЛЮБОВ?... /песен в ми-минор - по видео на Хаузер/



ТИМ до МАРИ:
-----
Интродукция:
Кажи ми как?...
Кажи ми как, любов?...
Кажи ми как?......
---
1.
Как, кажи ми, да реша,
че точно ти си част от мен?
Как, кажи, да не сгреша,
че в теб е моят дух взривен?
----
2-
Кажи ми как...как да бъда с теб,
когато си далече?
Кажи ми как...как  да не греша,
щом завистта тук ни пречи?
Кажи ми как да бъда вечно с теб,
когато си мечта далечна?
Кажи ми как?...
Щом светът ни пречи!
-----
КАК СЪРЦЕТО ДА РЕШИ?
НЕБЕТО ЗНАЕ? -
НО АЗ ИЗТРЪПВАМ!
МИГ ЩАСТЛИВ, КЪДЕ СИ ТИ?...
МИГЪТ ВЪЛШЕБЕН КЪДЕ Е, СКЪПА?
---
3.
Животът е коварен ден след ден...
Чувствам се до болка уморен!
Моля се на твойте лъчи
да ме спасят от кошмара вътре в мен...
----
ТЪГУВАМ ПО ТЕБ! Така си ми потребна!
Ти знаеш - ТЪГУВАМ БЕЗ ТЕБ!
ТЪГУВАМ В НОЩТА....Кошмарът ме дебне!
КЪДЕ СИ, ЛЮБОВ? Кошмарът расте и расте...
----
КАК СЪРЦЕТО ДА РЕШИ?
НЕБЕТО ЗНАЕ?-...
НО АЗ ИЗТРЪПВАМ!
МОЛЯ ЧУДОТО ВЪВ ТЕБ
ДА ДОЙДЕШ ВЕЧЕ!
ТЪЙ САМ СЪМ, СКЪПА!
НАЛИ РАЗБИРАШ -
ОТ СТУД ИЗТРЪПВАМ!
---
Къде си ти?...

27 август, 2023, 10,40ч., неделя.



 



Няма коментари:

Публикуване на коментар