петък, 4 август 2023 г.

1852 БЕЗ ТЕБ, МОРЕ, ТУК НИКЪДЕ МЕ НЯМА!


Предутринно вдъхновение...За да се разсъните
чрез копнежа на едно лирично просълзяване...
Морско стихотворение, но без море...Как ви звучи?
---
БЕЗ ТЕБ Е ПУСТО! липсват ми вълните,
които могат с блясъци да галят.
Тук няма глъч и чайки - с тях да литна...
Къде са утрините с морско огледало?

Няма и щурчета, свише вдъхновени..
Къде ли е възторгът на живота,
да ме дари с най-страстното летене,
та с лумнал пламък в мене да работя!


БЕЗ ТЕБ, МОРЕ, ТУК НИКЪДЕ МЕ НЯМА!
Без твоя изгрев съм любов безлична!
Не е ли сушата бездънна яма,
убиваща вълшебното обичам?

Бях част от теб, море! Сега съм НИЩО!
Останах там, при изгрева на плажа...
Защо съм  спомен, който тъжно пише?...
Любов, бъди морето в мен! Това е важно!

5 август, 2023, 4,18ч., събота, София.
Не ви препоръчвам креватната любов - любовта на голата и съблазнителна плът!
Нея нека я оставим само за създаването на деца.
Защото тя не ражда поезия, тя не е истинската любов,
тя е безлична и коварна! Носи само лакомо ядене, тревоги, сълзи и скандали,
болести заради стрес, вечни разочарования и вечни раздели...
Копнейте за любовта на сродната ви душа с нейния висок до облаците  дух! - Само тя 
ще ви донесе неземните страсти, лишени от изневери и ревности.
Само тя ще ви дари с творчески пориви
и с озарена от духа ви плът! А при такава плът сексът е на божествено ниво!!!
Никой до сега на тази планета не е изживял това неземно блажество, което не трае само секунди...Уверявам ви!
Иначе ще се лутате в омагьосания кръг на разделите, душевните рани, 
ревността, на болестите и на вечната самота... А самотата ще ви прави тъжни и вечно нещастни,
дори и да сте заобиколени от множество  радостни и влюбени във вас хора!   

-------



Няма коментари:

Публикуване на коментар