понеделник, 10 януари 2011 г.

832. НА ДЪЩЕРЯ МИ - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН! /11-ти януари/

 
Иска ми се да споделя с читателите на "ИСТИНАТА Е ЛЮБОВ",
че на 11-ти януари точно в 8 часа е родена дъщеря ми Даниела.
Нека мислите ù да са пречистени и добри, а делата - благословени!
Нейната мисия в този живот е изключително важна и отговорна.
Затова винаги съм я закриляла, вслушвайки се в напътствията
на Нирвана.
Бях на днешната ù възраст, когато само с един адрес в джоба
тръгнах към неизвестността, наречена чужбина. И в името на
ЛЮБОВТА СИ КЪМ СЛАБИТЕ И ОНЕПРАВДАНИТЕ, започнах
да проправям невидими пътища през снежната пъртина на
имигрантството. Пътища, по които след време щяха да поемат
и двете ми деца, последвани от цял рояк техни връстници от
България. Всички те, прокудени от глутниците зли кучета
в родината, но заредени с обич към своите близки, щяха да се
устремят към собственото си себеутвърждаване.
Повечето от тях, щяха да докажат, че са силни и ценни личности,
способни от разстояние да се грижат за онези, чиято орис е
да поемат върху себе си негативните удари на живота, за да опазят
бъдещето на разтърсваната от катаклизми България.
На всички ни е трудно, но какво да се прави - така се израства
духовно - в борба с глутниците!
--------
ДИДИ, НЕКА ЛЮБОВТА ВИНАГИ ДА ОСМИСЛЯ ЖИВОТА ТИ!
--------
УЧЍ СЕ ОТ КРЕХКОТО ГОРСКО КОКИЧЕ -
НАДСМИВАЙ СЕ НАД СНЕГОВЕТЕ!
ДОРИ ЗАВИСТТА ДА ТИ СЪСКА КРИТИЧНО,
НЕ СПИРАЙ ДУХОВНО ДА СВЕТИШ!
ЛЮБИМКА БЪДИ НА ДОБРАТА ВСЕЛЕНА!
ПРЕВРЪЩАЙ СЕ В АНГЕЛСКА СИЛА!
БЪДИ ОЗАРЕНИЕ, СВИШЕ РОДЕНО!
БЪДИ ВИСИНА ЗВЕЗДОКРИЛА!

МАМА

11.01.2011г.
----------------
На един друг неин рожден ден - 11.01.1981г.,
написах стихотворение, което също е в блога /стр.48,
а 48= Даниела= Агнец/ . Изкушавам се от желанието,
да ви го припомня точно днес.


НЕСТИНАРСКИ ТАНЦ
-------------------------
На малката ми дъщеричка Диди - с любов!
---------------------------------------------
В ЕКСТАЗНИ ТРЪПКИ...БЯЛА КАТО ЗИМАТА...
ЛЪЧИСТА КАТО ВЛЮБЕНА РОСА,
ТАНЦУВАМ СРЕД МЪЛЧАНИЯ БЕЗИМЕННА -
ЖАРАВАТА НА ПЪКЪЛА ГАСЯ.
А ЗАВИСТТА, УСМИХНАТА ПРЕСТОРЕНО,
С ОЧИ ИЗГАРЯ БЯЛАТА ЖЕНА.
В СРЕДНОЩЕН ТРАНС ПРЕВРЪЩА МЕ УМОРАТА.
ПОТРЪПВА В УЖАС МРАКЪТ ПРОКЪЛНАТ.
СЛЕД МЕНЕ, ДЪЩЕ - ТИЧАЙ ПО ЖАРАВАТА!
ЗАРЕЖДАЙ С ОГЪН БОСИЧКИ ПЕТИ.
НОЩТА С БЕЗУМЕН ПИСЪК ПОЗДРАВЯВА ТЕ
И ИСКА ДЪЛГО В КРЪГ ДА СЕ ВЪРТИШ.
В ЕКСТАЗНИ ТРЪПКИ...БЯЛА КАТО ЗИМАТА...
ПРОСЪСКВАТ ВЪГЛЕНИ В СВЕТА ЗАМРЯЛ.
НЕ СПИРАЙ, ДЪЩЕ - МАЛКА И БЕЗИМЕННА. -
ПОДГОТВЯЙ СЕ ЗА СВОЯ ЗВЕЗДЕН БАЛ!
----------

Няма коментари:

Публикуване на коментар