петък, 14 януари 2011 г.

833. / проза/ БЯЛ ГЪЛЪБ НА ПЕРВАЗА У ДОМА... /14-ти януари/






14.01.2011.
БЯЛ ГЪЛЪБ НА ПЕРВАЗА У ДОМА

Днес е 14-ти януари. На връх рождения ден на майка ми / да е жива и здрава!/,
към 15ч. и половина преживях нещо удивително.Малко преди невероятната случка, ми телефонира Здравчето /живее в Димитровград/, за да ми съобщи тъжната вест, че преди 5 дни, на 9-ти януари е починал съпругът ù АНГЕЛ АНГЕЛОВ АНГЕЛОВ /мир на праха му!/.
В мига, когато тя ми съобщи тази вест, един красив БЯЛ ГЪЛЪБ се приземи пред прозореца ми. Бях близо, когато забелязах красивата птица как каца върху външната част на климатика. По едно време задряма на фона на синьото небе. Докато се любувах на неочакваната идилия, птицата стана и  дойде на перваза. Наблюдавах с интерес: започна да крачи напред-назад, спира се, поглежда ме право в очите и невъзмутимо продължава своята зимна разходка пред усмихнатия ми поглед. Греех от възторг!

Когато отново се върна и легна върху климатика, реших, че ще е грехота, ако не го снимам, преди да е отлетял. Но първо беше редно да го нахраня, нали? Взех малко хляб и отворих прозореца с известен страх, да не го прогоня. Но, слава Богу, той не се уплаши.
Гледаше ме съвсем отблизо, закован на едно място - точно като хипнотизиран. Поръсих трохи. Белият красавец започна лакомо да кълве. Беше идеалният фотомодел. Щраках през стъклото кадър след кадър. Щом свършиха трохите, му подадох коричка хляб,
която стисках здраво. А нашият, вместо да се сепне, продължи да пълни гушката на бързи обороти.
Тогава неволно си спомних за площад "Сан Марко" във Венеция, където през 1988-ма, годината на Златния дракон, ято гълъби ми кацаха по главата и по раменете, докато други се надпреварваха да ядат трохи директно от шепите ми.
И сега гледах с умиление как моят неочакван гост се гощаваше...Тогава  неочаквано се случи нещо. И то засили вълнението ми. Крилатият приятел хем кълвеше подадената коричка, хем започна да издава гърлени звуци на доволство - пееше. Представяте ли си -
идва отнякъде небесен ангел, започва да контактува с дланта ти и на всичкото отгоре подхваща песен, като че ли цял живот те е познавал!
Не спирах да го снимам през стъклото с другата ръка, а той не обръщаше никакво внимание нито на светкавицата, нито на прещракванията - яде и гука от удоволствие.
Контактът ни продължи около час. После бялата красота отлетя, оставяйки ми спомена за едно изключително силно, нереално силно преживяване. Дали ще дойде пак? -
Ще видим.Замислих се, търсейки скритата логика на случилото се. За пореден
път имах чувството, че участвам в специален, предварително начертан сценарий. Защото малко преди появата на гълъба и преди известието на братовчедка ми Здравка, което възприех като знак за нещо важно, имах скъпи гости - моят син Боби и приятелката му, които долетяха от своята Флоренция. Тук идват два пъти в годината - през лятото и през зимата.

Синът ми БОРИСЛАВ е роден през 1983 година,
която има цифра 102 /19+83=102/.
 А 102= Свети Дух=България
 /символ за Свети Дух е всеки бял гълъб/.

Налице е и БЕЛИЯТ ГЪЛЪБ - кацна на перваза ми, привлечен от магнетизма на моята цифра 116 ...Защото двете ми имена по кръщелно са
Мария Иванова=116= БЯЛ ГЪЛЪБ

Да добавя още един факт: Синът ми е роден на 13.08.1983 = 13+08+19+83=123
123 = БОЖИЯТ СИН= ЗЛАТЕН ДРАКОН
1983=19+83= 102
102= СВЕТИ ДУХ =БЪЛГАРИЯ
Когато човек развива своите добродетели, той малко по малко активизира светлината на своите цифри и съдбата му се изчиства от болести, от катастрофални събития, от зли хора. Дори да ти се иска, няма как да натъкмиш нещата. Цифрите на позитивната енергия, която е в гените ти, са си цифри. И те вървят с теб още от раждането ти, като  непрекъснато отключваш тяхната огнена мощ чрез добродетелни помисли и дела, докато израснеш до високите върхове на своята духовност. Така ти всъщност сам напътстваш съдбата си, заложена в цифрите на имената и на рождената ти дата.
-----
Но нека да се върнем към АНГЕЛ, покойният съпруг на братовчедка ми Здравка.
Днес той  се появи най-неочаквано за мен - като силна емоция под формата на бял гълъб.
Пак да повтора, че малко преди идването на гълъба, ми телефонира  жена му Здравка /дъщеря на родния ми чичо по бащина линия/, за да ми съобщи тъжната вест, че преди 5 дни, на 9-ти януари е починал съпругът ù АНГЕЛ. Как мислите, дали е случайно, че в мига, когато тя ми съобщи тази вест, красивият БЯЛ ГЪЛЪБ кацна на перваза на прозореца? Нашата отключена мощна светлина го привлече като магнит - той дойде под нейна хипноза.
Забележете - Здравка решила да ми съобщи точно днес, че мъжът й е отпътувал в небитието, точно в деня и в мига, когато пристига белият гълъб!
А по-нататък ще видите какви са енергийните цифри на днешния ден. Напомням, че именно цифрите с тяхната хипнотична светлина ТВОРЯТ  ПОЗИТИВНИТЕ СЪБИТИЯ В ЖИВОТА НИ.

ДЕВЕТИ ЯНУАРИ = 139 = 37 + 102
139= АНГЕЛ/37/ + СВЕТИ ДУХ/102/
Свети Дух е именно днешният бял гълъб, изпратен от Ангел.
При мен го е довела цифра 139, но и цифрата 116= БЯЛ ГЪЛЪБ= МАРИЯ+ЗДРАВКА
И така - дали е случайно, че  Здравчето ми звънна точно, когато белият гълъб кацна на перваза ми? Не е случайно. Енергията на общата ни цифра 116 внуши едновременно на гълъба да кацне пред очите ми и на Здравка да ми звънне, а на мен да си бъда у дома точно в този момент...
Ето го пътят, по който нашите небесни  покровители, които са спирали от светлина,  ни пазят и напътстват в енергийното ни развитие като духовни хора - пътят на истината, вградена в нашите цифри. Тази истина ви я давам не случайно. Чрез нея се отключва здравословната ви енергия,  генетично заложена във вашите индивидуални цифри. Така растем - като научаваме все повече от скритите истини, двигател на нашите съдби. Именно по тази причина ви разказах днес за емоционалните ми преживявания, свързани с  БЕЛИЯ ГЪЛЪБ - една безценна истина за скритите връзки на реалността с духовното ни извисяване, напътствано свише от  светлината на нашия Създател, който знае цифрите ни.
В това се състои силата на проглеждането на цялото човечество - в истините, за които повечето от хората  и хабер си нямат, не знаят, че цифрите със своята енергия изплитат нашите съдби.
14.01.2011г., денят на Белия гълъб, който ми бе изпратен свише, е и  празник на циганите, известен като Банго Васил - циганската Нова година. Но 14-ти януари е и рожден ден на майка ми  Йорданка=74  /74= Иисус/.
Ето каква  е позитивната енергия на днешната дата, неутрализираща до известна степен леденото излъчване в циганските тела, което  носи толкова много нещастия и на самите тях, а и на околните:
БАНГО/36/ ВАСИЛ/43/= 79= ГРОЗОТА= ЦАР ГРОБ=САДИСТИ=МОРТОСрещу тази мощна негативна енергия се изправя позитивната вибрация на 79:

79= ЛОТОС /символ за божествената светлина/
79= моята дата, месец и година на раждане/
79= 16.11. 1933 /роден бащата на Здравчето - чичо ми/
79= ФЕНИКС /птицата на вечния живот/
79= СВОБОДАТА
----

ЧЕТИРИНАЙСТИ/155/ ЯНУАРИ/91/ = 246
246 = БЯЛ ГЪЛЪБ/116/ + ОРКЕСТЪР /130/
246= МАРИЯ ИВАНОВА/116/ + ОРКЕСТЪР /130/ 
246=СВЕТИ ДУХ/102/ + МАРИЯ/70/ + ИИСУС/74/
246= БЪЛГАРИЯ/102/+МАРИЯ/аз/ + ЙОРДАНКА /майка ми/

Духовните хора, които имат цифра 246, неутрализират онази циганска енергия, която има разрушителна сила равна на негативната вибрация  246:
246=ЖЪЛТАТА ЗМИЯ + КОВАРНА ЖЕНА /жълтата змия е свръхотровна - виж "Малкия принц"/
246= КРЪСТОНОСЕЦ БАЛДУИН
246= 22.11.1963 + ДАЛАС + СМЪРТ /тогава е убит Джон Кенеди/
------------

Няма коментари:

Публикуване на коментар