неделя, 20 октомври 2013 г.

1162. ЗОРА-ВЪЛШЕБНИЦА /27.10.2013/





По-нежна си от полъха небесен,
по-златна от вселенските звезди,
по-страстна си от птича песен,
която с изгревите ме сроди...
Щастлива съм, че с тебе съм се сляла
в мига, пробудил ЛОТОСА във мен!
Почувствах ЧУДОНОСНИТЕ спирали
на моя идващ, свише грейнал ден.
Затуй сега съм вечен полет птичи,
достигнал хоризонта странно нов.
С вълшебна страст ме учиш да обичам,
ПОВЯРВАЛА ВЪВ ЧУДОТО ЛЮБОВ!


 21.10.2013, 7ч.
И да знаете - истинската любов няма нищо общо с вашия 
всеизвестен секс! Дори да сте най-съвършеният мъж,
който е срещнал най-голямата красавица в света...
Щом не сте духовно извисени и двамата до божествените
любовни трепети, вие просто ще правите стандартен секс,
а той ще ви води само към състаряването, болестите и смъртта.
Ще познаете БОЖЕСТВЕНИТЕ ЛЮБОВНИ ТРЕПЕТИ по това, 
че във вас е дошло великото вселенско познание,
което е съпроводено от чудесата, които и двамата можете да правите
и със себе си, и с другите хора!

Няма коментари:

Публикуване на коментар