събота, 17 август 2019 г.

1574. ЛЮБОВ СМЕ С ТЕБ ВСЕВЕЧНА... /17.08.2019/



Много си далече, принце мой -
сред земи сурови.
А аз съм тук сред чуждия безброй
- чакам вести нови...
Но мълчиш...Заспа ли, принце мой?
Как да те пробудя?

С ураган? Със трус? Или с порой?
Или с небесно чудо?...
Сякаш съм с вериги, принце мой!
Край теглото няма!
Време е за златния отбой
в битката голяма!
В кротък залив плаваш, принце мой -
аз размахвам меча.
Удрят ме копой подир копой 
с лапите си мечи...
Искам да избягам, принце мой -

сам да те оставя.
Да усетиш злобния застой
с бесове стоглави...
Глупости говоря, принце мой!
Скоро ще сме двама.
Някога ти беше свръх-герой,
но ни сграбчи драма...
Мичиган приключи, принце мой.
Днес ще е различно.
Обещах на звездния ни сой
с жар да те обичам.
С водопадни песни, принце мой,
дните ще изчистя
от натрупаната хорска лой

и от антихриста.
Обещах да бъда, принце мой,

страстна орхидея.
Флейта да съм, влюбена в обой
и да те възпея.
Искаш ли да бъдем, принце мой,

грейнало начало?
Насред бесовете с вълчи вой
да сме сила бяла?
Любов сме с теб всевечна, принце мой -
чудотворна, свята!
Тя ще зарежда земния покой

с лъчи от чисто злато!

Близо ли си вече, принце мой?...
Че работа ни чака!...

Чака ни финалният двубой -
щурм огнен срещу мрака! 

17.08.2019, 9ч.42мин., събота.



Няма коментари:

Публикуване на коментар