събота, 24 август 2019 г.

1576. ЖИВЕЙТЕ В ХАРМОНИЯ, СЛЪНЧЕВИ ХОРА!... /23.08.2019/


Така ми е хубаво! Всичко е песен.
Край мен утринта е запяла...
Животът ми кима със поглед унесен...
Сияя като катедрала.
Колите се нижат ей там - на кордони.
Луд клаксон пустосва за нещо...
А аз подминавам сред мисли иконни,

излъчвайки чувства горещи...
Наоколо бързат потоци от хора
към днешните свои задачи.
А аз с благост скрита без глас им говоря...
Дали ще ме чуят, обаче?
Животът за мен е препълнен с куплети
и с топли лъчи се усмихва.
С безброй благослови  очите най- светли
премахват тревогите тихо.
Днес своите грижи за миг забравете.
Камбани във вас нека пеят...
Небето изпраща ви звездни привети...
Запява във транс чичопея...
Живейте в хармония, слънчеви хора -
тя ражда любов светлолика.
Чрез птиците висшият глас ви говори -
дарява ви с мисли-реликви.
Животът е радост, облечена в краски,
искряща от искреност птича...
Сред лятното утро безкраят е страстен
защитник на звездната личност!


23.08.2019, петък,  8,10ч.

Няма коментари:

Публикуване на коментар