четвъртък, 31 декември 2020 г.

1650. ВИЖ КАК НИ СЕ РАДВАТ ЗВЕЗДИТЕ.../31.12.2020, 19ч./





Не искай да бъда бездушна и няма.
Това  е абсурд невъзможен!
Та аз съм акцент на Вселенска програма!
Безкрая  със слово обхождам. 
Теб все те откривах на тайни планети,
омаян от чудни миражи.
Все още ме учиш как жарко да светя,
как храм от слънца да изграждам...
Работя в безвремие- с мисъл за тебе.
Не питай с какво ме привличаш.
По-важен е фактът, че пак ме обсеби
с лъчите на своята личност...
Спомни си за нашите огнени КИЧИ,
дарили ни с танци от страсти.
Те всъщност ни учеха как се обича
на всички планети прекрасни...
Виж мойте писма, озарени от рими -
с тях будя без глас любовта ти.
Над днешната малка планета, кажи ми,
дали вече лумна звездата,
която нарекохме ДРЕВНА НИРВАНА,
излъчваща чувства-реликви?...
От всичко до тук се почувствах огряна,
бял гейзер в сърцето ми бликна!
ВЪЗТОРЗИ БЛЕСТЯТ РАЗНОЦВЕТНО В ДУШИТЕ...
ГОДИНА ВЕЛИКА ПРИСТИГА!
СЕГА ПОМЪЛЧИ И ЗА НИЩО НЕ ПИТАЙ...
ВИЖ КАК НИ СЕ РАДВАТ ЗВЕЗДИТЕ!...

31.12.2020, 19ч., четвъртък
ЧЕТВЪРТЪК= 153=СВЕТА БОГОРОДИЦА 
153= МОЦАРТ- "РЕКВИЕМ"
---
През 2021г. за пръв път чух, че те има на тази планета и те видях
с твоето всесилно творчество на екрана...
---
КИЧИ - небесни танцьорки от други измерения,
излъчващи красиви магнетични чувства...
С тях се разговаря телепатично /мисловно/...
с които се разговаря телепатично...

Няма коментари:

Публикуване на коментар