неделя, 3 януари 2021 г.

1651. МОЙ АНГЕЛ ЗЛАТЕН!... РАДОСТ НАША СВЯТА! / за мъничкия Лео/

 





Целуваш стъкълцето на екрана,
с копнеж ме викаш:- ньона...ньона...ньонаааа...
Как искам мигом  гълъб бял да стана,
напук на всички пандемични зони!...
С крила на живо да си те прегръщам,
с целувки да ти дам манна небесна,
с лъчи да вая висшата ти същност...
Чрез извора, във мен неземно блеснал,
копнея да ти влея чудесата,
извиращи в сърцето ми за тебе!
Знай, любовта ми е иконно свята,
която те превърна в звездно бебе.
Светът ще види, че си Леонардо -
невиждан огън, пламнал насред мрака!
Вселената от злото ще те варди,
защото ти си с векове очакван!
Затуй ще раснеш супер-титаничен!
Лъчите ти ще сеят благодати!
Нали разбра, че звездно те обичам,
мой ангел златен! Радост наша свята! 

3.01.2021, 15,32ч.
----
ВАРДИ = ПАЗИ
НОНА от итал. = БАБА /Лео ми вика ньона/
Нашият специален Леонардо се роди в града на Леонардо да Винчи Флоренция, при това  точно на неговата рождена дата 15 април, 2019г - годината,  когато се навършиха 500 години от кончината на великия Да Винчи. Явно духът на този ненадминат творец  е започнал да се вселява в малкия Лео, защото това сияйно бебе проявява в развитието си невероятни внезапни проблясъци и някак се разбираме, без той да владее български, нито аз италиански - говоря му на моя език, той ми отговаря с доста бързо усвоените от него италиански думички... В деня, когато протече по естествен път раждането му, малко преди това пламна катедралата "Нотр дам" в Париж! Това си е чисто знамение, нали?
При всички положения между двама ни има невероятна връзка - той все плачеше за телефона на татко си и като ме види на целия екран, ме целува по стъклото и повтаря ньона... ньона...ньона... Сега, обаче вече усвои копчетата и с голяма скорост на мъничките си пръстчета сменя програмите и играе на игри /още от 1г и няколко месеца започна с тия свои пъргави пръстчета да действа/...Играе и хитричко ме поглежда с усмихнатите си очички, докато аз му говоря и вписвам в съзнанието му българските думи с тяхната божествена сила... 

Няма коментари:

Публикуване на коментар