понеделник, 27 септември 2021 г.

1722. ПЪЛДИН Е С ОСАНКА ДОСТОЛЕПНА

Чисто нови сме, нали?
Всичко в нас е възродено!
Като пълдински скали
твърди сме и с древни гени.
Град-легенда с образ бял,
той от звездна страст прелива.
Свързан е с Орфей, с Дедал
и с жена- реликва жива...
Богородица с лъчи
всички ни миропомаза.
В храма й хорал звучи -
средство срещу мисли празни.
Калдъръмът в този ден
с блясък златен ме посрещна.
А животът вдъхновен
ми дарява ценни срещи...
Амфитеатрален вик
страхове на две разцепва.
Пълдин, цветно разнолик,
е с осанка достолепна.
Сто амурчета добри
милион сърца споиха.
С вас сме влюбени искри,
мъдрост сме с усмивка тиха...
Доброта и благослов -
те са новото начало!
Вярвай - вече си готов
да вървиш по път спирален!
Кой запали лъч в олтар?
Кой пробуди с песен храма?
Ето, дяволът прастар
слуша плахо, гледа нямо...
Боже, как ми е добре!
Сякаш благодатно светя...
Мисълта ми е море,
пълно с блеснали завети...
Нека злото стане дим!
Да сме светли и етични!
Всеки грях неопростим
да го впишем в мъдри притчи.
Най- опасните сред нас
има кой да ги наказва.
Иде белият Пегас -
той от раз премахва язви!
Време е да се смирим!-
Тъй поиска Светлината!
Нека с дух неотразим
да възраждаме Земята!

25.09.2021, събота= 82= светлина
Пловдив, Стария град, клуб- ресторант "Възраждане".
Снимката е от масата, където преди да обядвам пих чудесно кафе с мляко, докато пишех вдъхновено. После мило усмихнатата сервитьорка Фани ме снима...Чувствах се на седмото небе, докато изливах водопадните си чувства в тефтерчето. С благодарност!
---

Няма коментари:

Публикуване на коментар