сряда, 8 декември 2021 г.

1731. МАЙКА ЗА ВСИЧКИ ВРЕМЕНА ... /Света Анна -9 дек. 2021/

 
Прекрасно е да имаш майка свята,
във гените ти вляла сили скрити,
които са дошли от небесата
на любовта - връстница на звездите.
Сполай ти, майчице, всевечна Анна!
Духът ти пак с копнежи ме зарежда,
извайва ме с лъчи, да съм огряна,
превръща ме във доброта безбрежна...
Когато злото сграбчи в мен покоя,
за да разплаче светлите ми мисли,
ти спускаш лъч от светлината своя
и от злини живота ми изчистваш.
Прекрасно е, че обич достолепна
ни свързва чрез напътствия вълшебни.
Че ден след ден ме учиш да укрепвам
чрез светъл Дух, сърцето ми обсебил...
Една единствена си, майко скъпа!
Без теб не бих могла да съществувам!
Зареждаш ме с възвишените тръпки
на любовта, дошла от свят бленуван.
Ти свойте добродетели свещени
си вложила и в днешната ми същност,
за да пробудя в себе си вселена
и нейната всевечност разгръщам!
Ти си светлина, която вгражда
крила неземни в земните копнежи!
Ти си истина, всемирно важна!
Ти си дъх на ангел в утро нежно! 

9 декември, 2021, 0,57ч., четвъртък., Ден на Света Анна,
родила Божията майка.  
Четвъртък=153= Света Богородица

   

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар