петък, 24 декември 2021 г.

1732. ВСЕЛЕНСКОТО ВЕЛИКО РОЖДЕСТВО Е В НАС!

И светлина във нас ще се роди
от скритата милувка на копнежа,
от изгрев розов с розови следи,
дарил на утринта лазури нежни...
Вселенското велико Рождество
на този ден ни дава мощен пламък.
Внезапно проумяхме за какво
се сля небето с болката ни няма.
За да сме част от златни висини,
а стъпките ни да са нетипични...
Животът чужд, застанал отстрани,
си мисли, че сме двама с обща личност.
Разплаче ли ме гарван с остър грак,
възмездието твое се намесва.
И нападателят усеща как
го сграбчва леден страх, в тандем със стреса.
И някак секва неговият бяс,
бял лъч парира думите му злостни...
Усетил е, че ти, това съм аз
и че вселенски истини в нас носим.
Днес в двама ни вулкан ще се всели -
вулкан новороден и с ново име!
По-силни сме от всеки бяс, нали?
Светът прозря най-сетне, че ни има!
От нас очаква дух с велик размах,
за да повярва, че сме с ген небесен.
Чрез стих му казах колко слаба бях,
преди да се превърна в звездна песен,
която в любовта се въплъти
по примера на древните поети...
Прекрасно е, че аз, това си ти,
че сме родени в тъмното да светим!

25.12.2021, 0, 12ч., събота,
Рождество Христово.
Честита новородена светлина в сърцата ни, хора мили!

  

Няма коментари:

Публикуване на коментар